button
   
 
pomniejsz powiększ
 

 
drukuj Stworz PDF

2022-10-12 08:58:13

Obwieszczenie Prezydenta Miasta Elbląg DOŚ.6131.289.2022.BN z dnia 11.10.2022r. o wszczęciu postepowania w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie drzew znajdujących się na terenie nieruchomości przy ul. Gwiezdnej 16-20 w Elblągu, na działce ewidencyjnej nr 409/14, obręb 11.


Elbląg, dnia 11.10.2022r.

DOŚ.6131.289.2022.BN

 

 

O B W I E S Z C Z E N I E

 

      Na podstawie art. 49, art. 61 § 4, art. 85 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2000), w związku z art. 83, art. 83a ust. 1 i 7, art. 83c ust. 1 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody (t.j. Dz.U. z 2022r. poz. 916)

 

Prezydent Miasta Elbląg

zawiadamia,

 

że na wniosek z dnia 03.10.2022r. ( data wpływu 05.10.2022r.) Elbląskiej Spółdzielni Mieszkaniowej SIELANKA, ul. Gwiezdna 26/27, 82-300 Elbląg zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie drzew znajdujących się na terenie nieruchomości przy ul. Gwiezdnej 16-20 w Elblągu, na działce ewidencyjnej nr 409/14, obręb 11.

 

Jednocześnie wyznaczam na dzień 26.10.2022r. (środa) godz. 13:00 termin oględzin w terenie przy udziale stron. Zebranie uczestników odbędzie się przy ul. Gwiezdnej 16-20
w Elblągu.

 

W niniejszej sprawie liczba stron postępowania przekracza 20, w związku z powyższym zgodnie z art. 83a ust. 7 ustawy o ochronie przyrody oraz art. 49 k.p.a., informacja o wszczęciu postępowania została podana do publicznej wiadomości poprzez zamieszczenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Elblągu, w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Elblągu. Zgodnie z art. 49 k.p.a. zawiadomienie uznaje się za doręczone po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia niniejszego obwieszczenia tj. od dnia 12.10.2022r.

 

Stosownie do art. 79 ust. 2 ustawy z dnia kodeks postępowania administracyjnego strona ma prawo brać udział w przeprowadzeniu dowodu, może zadawać pytania stronom oraz składać wyjaśnienia. Ponadto strona w każdym stadium postępowania, a przed wydaniem decyzji ma możliwość wypowiedzenia się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań. Strony mogą zapoznać się z zebranym materiałem dowodowym w Urzędzie Miejskim w Elblągu
ul. Łączności 1, w godzinach 7.30 – 15.30 (pn., śr., czw.), 7.30 – 16.30 (wt.) i 7.30 -14.30 (pt.).

 

Uwagi i wnioski można przesłać pocztą tradycyjną na adres: Urząd Miejski w Elblągu Departament Ochrony Środowiska ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg jak i pozostawić w holu budynku głównego Urzędu Miejskiego przy ul. Łączności 1 w specjalnie przeznaczonej do tego skrzynce podawczej (w tym przypadku bez uzyskania potwierdzenia wpływu dokumentów) oraz także złożyć poprzez Elektroniczną Platformę Usług Administracji Publicznej (ePUAP) pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/katalog-spraw/profil-urzedu/974x3yyiku (do złożenia wniosku niezbędny jest profil zaufany lub autoryzacja za pomocą bankowości elektronicznej, bez konieczności wizyty w Urzędzie).

 

Jednocześnie informuję, że zgodnie z art. 35 ust. 3 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2000) z uwagi na złożoność prowadzonego postępowania przedłużam termin rozpatrzenia wniosku do trzech miesięcy. Nadmieniam również, że zgodnie z art. 37 k.p.a. strona ma prawo do ponaglenia.

Ponaglenie składa się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Elblągu za pośrednictwem organu prowadzącego postępowanie.

Informacje o artykule

Podmiot publikujący:
Osoba odpowiedzialna:
Osoba publikująca: Bartosz Nowak
Data wytworzenia:
Data publikacji: 12.10.2022 08:58
Data aktualizacji:
Liczba wyświetleń: 197

Artykuły archiwalne

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował