2005-12-28 13:42:29
Prezydent Miasta Elbląga ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Elblągu ul. Łączności 1
Inspektor ds. przyznawania i zmiany prawa do świadczeń rodzinnych w Wydziale Świadczeń Rodzinnych
Prezydent Miasta Elbląga
ogłasza nabór
na wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie Miejskim w Elblągu ul. Łączności 1
1. Określenie stanowiska urzędniczego
Inspektor ds. przyznawania i zmiany prawa do świadczeń rodzinnych w Wydziale Świadczeń Rodzinnych
2. Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe prawnicze lub administracyjne,
- minimum 3 lata stażu pracy.
- doświadczenie zawodowe w administracji publicznej,
- dobra znajomość obsługi komputera; umiejętność obsługi programu MS
Office,
- znajomość przepisów ustawy o świadczeniach rodzinnych i z zakresu
wydawania decyzji administracyjnych
- operatywność, kreatywność, odporność na stres, sumienność,
dyspozycyjność.
- dobry stan zdrowia.
3. Wymagania dodatkowe:
- umiejętność obsługi programu komputerowego Amazis.
4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- analizowanie treści wniosków o przyznanie prawa do świadczeń
rodzinnych pod względem merytorycznym,
- współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie
sprawdzania dokumentacji niezbędnej do przyznawania prawa do
świadczeń rodzinnych
- przygotowanie projektów decyzji dotyczących świadczeń rodzinnych
- prowadzenie wykazów, rejestrów, informacji i analiz niezbędnych do
prawidłowego funkcjonowania stanowiska
- przygotowywanie pism, informacji i analiz z zakresu świadczeń rodzinnych,
- weryfikacja przyznanego prawa do świadczeń
5. Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV),
- list motywacyjny,
- oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione
umyślnie,
- dokument poświadczający wykształcenie wyższe / kserokopia dyplomu
ukończenia studiów lub zaświadczenie o odbytych studiach/,
- kopie świadectw pracy lub zaświadczeń potwierdzających staż pracy
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i
umiejętnościach, opinie, referencje.
Wymagane dokumenty należy przesyłać pocztą na adres:
Urząd Miejski w Elblągu, ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg
lub składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Elblągu ul. Łączności 1 - w holu głównym w Punkcie Informacyjnym w terminie od 28 grudnia 2005r. do 11 stycznia 2006r. w zamkniętych kopertach z następującą adnotacją:
„Nabór na stanowisko urzędnicze Inspektor ds. przyznawania i zmiany prawa do świadczeń rodzinnych w Wydziale Świadczeń Rodzinnych w terminie do dnia 11 stycznia 2006r.”
Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej (BIP) na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Elblągu www.umelblag.pl oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie urzędu przy ul. Łączności 1.
........................................
Wymagane dokumenty : list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawą z dn. 22.03.1999 o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r Nr 142, poz. 1593 z późniejszymi zmianami)”.
Informacje o artykule
Podmiot publikujący: | |
---|---|
Osoba odpowiedzialna: | |
Osoba publikująca: | Marcin Jacek Kownacki |
Data wytworzenia: | |
Data publikacji: | 28.12.2005 13:42 |
Data aktualizacji: | 28.12.2005 13:42 |
Liczba wyświetleń: | 703 |
Rejestr późniejszych zmian artykułu | ||
Redaktor | Data modyfikacji | |
Marcin Jacek Kownacki | 28.12.2005 13:45 | pokaż tę wersję |