2005-10-25 14:25:21
Prezydent Miasta Elbląga ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Elblągu ul. Łączności 1
Inspektor d/s wypłat świadczeń rodzinnych i zaliczki alimentacyjnej w Wydziale Świadczeń Rodzinnych
Prezydent Miasta Elbląga
ogłasza nabór
na wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie Miejskim w Elblągu ul. Łączności 1
1. Określenie stanowiska urzędniczego
Inspektor d/s wypłat świadczeń rodzinnych i zaliczki alimentacyjnej
w Wydziale Świadczeń Rodzinnych
2. Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe ekonomiczne, prawnicze lub administracyjne,
- minimum 3 lata stażu pracy.
- doświadczenie zawodowe w administracji publicznej,
- dobra znajomość obsługi komputera; umiejętność obsługi programu MS
Office,
- umiejętność nawiązywania kontaktów, dyspozycyjność, odporność na
stres, obowiązkowość, cierpliwość,
- dobry stan zdrowia.
3. Wymagania dodatkowe:
- umiejętność obsługi programu komputerowego Amazis.
4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- przygotowywanie comiesięcznych wypłat świadczeń rodzinnych i zaliczki
alimentacyjnej,
- sporządzanie dokumentów księgowych i przekazywanie ich do komórki
finansowej urzędu,
- rozliczanie wypłaty świadczeń rodzinnych i zaliczki alimentacyjnej.
5. Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV),
- list motywacyjny,
- oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione
umyślnie,
- dokument poświadczający wykształcenie wyższe / kserokopia dyplomu
ukończenia studiów lub zaświadczenie o odbytych studiach/,
- kopie świadectw pracy,
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i miejętnościach,
opinie, referencje.
Wymagane dokumenty należy przesyłać pocztą na adres:
Urząd Miejski w Elblągu, ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg
lub składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Elblągu ul. Łączności 1 - w holu głównym w Punkcie Informacyjnym w terminie od 26.10.2005r. do 10.11.2005r. w zamkniętych kopertach z następującą adnotacją:
„Nabór na stanowisko urzędnicze Inspektor d/s wypłat świadczeń rodzinnych i zaliczki alimentacyjnej w Wydziale Świadczeń Rodzinnych w terminie do dnia 10.11.2005r.”
........................................
Wymagane dokumenty : list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawą z dn. 22.03.1999 o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r Nr 142, poz. 1593 z późniejszymi zmianami)”.
Informacje o artykule
Podmiot publikujący: | |
---|---|
Osoba odpowiedzialna: | |
Osoba publikująca: | Marcin Jacek Kownacki |
Data wytworzenia: | |
Data publikacji: | 25.10.2005 14:25 |
Data aktualizacji: | 25.10.2005 14:25 |
Liczba wyświetleń: | 710 |
Rejestr późniejszych zmian artykułu | ||
Redaktor | Data modyfikacji | |
Marcin Jacek Kownacki | 25.10.2005 14:28 | pokaż tę wersję |