button
   
 
pomniejsz powiększ
 

 
drukuj Stworz PDF

2013-09-10 16:23:15

Informacja dla osób ubiegających się o pracę w UM w Elblągu.


Nabór pracowników na wolne stanowiska pracy w Urzędzie Miejskim w Elblągu jest otwarty i konkurencyjny, dotyczy stanowisk urzędniczych i kierowniczych urzędniczych, przeprowadzany jest zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 ze zm.).

Urząd Miejski w  Elblągu - Departament Organizacji i Nadzoru - Referat Organizacji i Kadr informuje, że oferty pracy na wolne stanowiska pracy należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Elblągu ul. Łączności 1 w holu głównym w Punkcie Informacyjnym lub przesłać pocztą na adres: Urząd Miejski w Elblągu, ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg w terminie podanym w ofercie.

Dokumenty, które wpłyną do urzędu po określonym terminie nie będą rozpatrywane.

 

Dokumenty składane do naboru:

1) CV - życiorys zawodowy

Życiorys, inaczej Curriculum Vitae (w skrócie CV) powinno być krótkie i proste w formie. Ważna jest staranność w jego przygotowaniu. Zamieszczone w nim informacje należy przedstawić w oddzielnych, wyróżnionych blokach tematycznych:

- dane osobowe i kontaktowe,

- wykształcenie (lata nauki, rodzaj szkoły, kierunek nauki - informacje o szkołach należy podawać

  chronologicznie, zaczynając od ostatnio ukończonej, uwzględnić należy szkoły średnie i wyższe),

- doświadczenie zawodowe (każda pozycja powinna zawierać lata pracy, nazwę firmy, stanowisko,

  skrócony opis zadań, osiągnięcia zawodowe, również w odwróconym porządku chronologicznym),

- szkolenia, inne doświadczenia, dotychczasowe osiągnięcia (tu umieścić należy informację między

  innymi na temat odbytych kursów i szkoleń),

- umiejętności, dodatkowe kwalifikacje,

- zainteresowania.

 

2) List motywacyjny

List motywacyjny ma wyjaśniać, co motywuje  kandydata do ubiegania się o dane stanowisko pracy. Należy podkreślić w nim swoje najważniejsze atuty, mocne strony. List motywacyjny powinien zmieścić się na jednej stronie formatu A4. Przyjmuje się, że powinien składać się z 3 głównych części: wprowadzenia, rozwinięcia i zakończenia.

 

Na końcu swojego CV i listu motywacyjnego należy umieścić następującą formułę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb realizacji  procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych, tj. z 2002 r. Dz. U. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”

 

C.V  i list motywacyjny powinny być podpisane odręcznie.

 

3) Oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe oraz oświadczenie o zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - wzór dokumentu - do pobrania.

 

4) Dokumenty potwierdzające wymagane wykształcenie:

-  kserokopie dyplomów lub zaświadczenie potwierdzające ukończenie wymaganej szkoły.

 

5) Dokumenty potwierdzające staż pracy:

- kserokopie świadectw pracy w przypadku zakończonego stosunku pracy,

- kserokopie dokumentu potwierdzającego działalność gospodarczą,

- kserokopie umów cywilno-prawnych (np. zlecenie, o dzieło i inne),

  - kserokopia zaświadczenia o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy,

  - kserokopie dokumentu potwierdzającego odbycie stażu finansowanego z PUP.

6) Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,

posiadanych uprawnieniach:

- kserokopie opinii, referencji,

- kserokopie zakresów obowiązków,

- kserokopie dokumentu potwierdzającego znajomość języka obcego,

- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, itp.,

- kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza

  skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21.11.2008 r. o

  pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz.1458 ze zm.).

 

 

Inne informacje:

1. Oferty nie zawierające  wymaganych dokumentów i oświadczeń zostaną odrzucone.

2. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy przetłumaczyć na język polski.

3. Kandydaci, którzy spełnili wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostaną

    powiadomieni telefonicznie o terminie i sposobie rekrutacji.

4. Kandydaci, którzy nie spełnili wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu o naborze nie będą

    powiadamiani o dalszym toku rekrutacji.

5. Kandydat, obowiązany jest do wzięcia udziału w każdym etapie postępowania rekrutacyjnego

    wskazanego przez Urząd Miejski.

6. Kandydaci uzyskują informację o wynikach naboru w Biuletynie Informacji Publicznej (BIP) na

    stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Elblągu www.umelblag.pl oraz na tablicy informacyjnej

    urzędu przy ul. Łączności 1 na parterze przy Punkcie Informacyjnym.

    Osoba, która została wybrana zostanie o tym fakcie poinformowana telefonicznie.

7. Osoba wybrana spośród kandydatów biorących udział w rekrutacji, która będzie podejmować pracę

    na stanowisku urzędniczym po raz pierwszy zobowiązana jest do odbycia służby przygotowawczej

    w czasie trwania zawartej umowy o prace na czas określony - zakończonej egzaminem. 

 

 

Dodatkowe informacje można uzyskać w Departamencie Organizacji i Nadzoru - Referat Organizacji

i Kadr - pod numerem telefonu: 55 239-33-80/88.

Informacje o artykule

Podmiot publikujący:
Osoba odpowiedzialna:
Osoba publikująca: Marcin Jacek Kownacki
Data wytworzenia:
Data publikacji: 10.09.2013 16:23
Data aktualizacji:
Liczba wyświetleń: 840

Artykuły archiwalne

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował