2005-08-22 09:41:23
Zarządzenie Nr 273/2005 Prezydenta Miasta Elbląg z dnia 30.11.2005
w sprawie ustalenia składu komisji do przeprowadzenia naboru i wprowadzenia regulaminu naboru kandydatów na stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Elblągu oraz na stanowiska kierowników miejskich jednostek organizacyjnych
Zarządzenie Nr 273/2005
Prezydenta Miasta Elbląg
z dnia 30 listopada 2005r.
w sprawie ustalenia składu komisji do przeprowadzenia naboru i wprowadzenia regulaminu naboru kandydatów na stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Elblągu oraz na stanowiska kierowników miejskich jednostek organizacyjnych
Na podstawie art. 3a ustawy z dnia 22 marca 1990r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. 142, poz. 1593 z 2002r. Nr 113, poz. 984, Nr 214, poz.1806, z 2005r. Nr 10, poz.71, Nr 23, poz. 192, Nr 122, poz. 1020)) oraz § 42 ust. 1 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Elblągu stanowiącego załącznik Nr 1 do zarządzenia Nr 183/2005 Prezydenta Miasta Elbląg z dnia 1 sierpnia 2005r. w sprawie zatwierdzenia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Elblągu, zarządzam, co następuje:
§ 1
Ustalam skład komisji do przeprowadzenia naboru kandydatów:
1. Na kierownicze stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miejskim:
1) Prezydent Miasta lub Wiceprezydent Miasta – Przewodniczący Komisji.
2) Skarbnik Miasta lub jego Zastępca – członek komisji.
3) Naczelnik Wydziału Organizacyjnego lub jego Zastępca – członek komisji.
Obsługę techniczną komisji zapewnia Wydział Organizacyjny.
2. Na pozostałe stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miejskim:
1) Wyznaczony Wiceprezydent Miasta – Przewodniczący Komisji.
2) Naczelnik Wydziału Organizacyjnego lub jego Zastępca – członek komisji.
3) Naczelnik Wydziału lub jego Zastępca /Kierownik Referatu, do którego
prowadzony jest nabór.
4) wyznaczony przez Naczelnika Wydziału/ Kierownika Referatu
merytoryczny pracownik wydziału/referatu, do którego prowadzony jest
nabór – w razie potrzeby.
Obsługę techniczną komisji zapewnia Wydział Organizacyjny.
3. Na stanowiska kierowników miejskich jednostek organizacyjnych:
1) Wyznaczony Wiceprezydent Miasta - Przewodniczący Komisji
2) Skarbnik Miasta lub jego Zastępca – członek komisji
3) Naczelnik Wydziału Organizacyjnego lub jego Zastępca – członek komisji.
4) Naczelnik Wydziału lub jego Zastępca sprawujący nadzór nad jednostką,
do której prowadzony jest nabór – członek komisji.
Obsługę techniczną komisji zapewnia merytoryczny Wydział sprawujący nadzór nad jednostką.
§ 2
Wprowadzam regulamin naboru kandydatów na stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Elblągu oraz na stanowiska kierowników miejskich jednostek organizacyjnych – stanowiący Załącznik Nr 1 do zarządzenia.
§ 3
Realizację zarządzenia powierzam Wydziałowi Organizacyjnemu.
§ 4
Traci moc zarządzenie Nr 202/2005 Prezydenta Miasta Elbląg z dnia 22 sierpnia 2005r.
w sprawie ustalenia składu komisji do przeprowadzenia naboru kandydatów na stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Elblągu, na stanowiska kierowników miejskich jednostek organizacyjnych oraz określenia etapów naboru kandydatów.
§ 5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Informacje o artykule
Podmiot publikujący: | |
---|---|
Osoba odpowiedzialna: | Prezydent Miasta Elbląg |
Osoba publikująca: | Marcin Jacek Kownacki |
Data wytworzenia: | |
Data publikacji: | 22.08.2005 09:41 |
Data aktualizacji: | 01.12.2005 10:36 |
Liczba wyświetleń: | 2138 |
Rejestr późniejszych zmian artykułu | ||
Redaktor | Data modyfikacji | |
Marcin Jacek Kownacki | 01.12.2005 10:40 | pokaż tę wersję |
Marcin Jacek Kownacki | 01.12.2005 10:50 | pokaż tę wersję |
Marcin Jacek Kownacki | 06.12.2005 14:09 | pokaż tę wersję |
Marcin Jacek Kownacki | 20.02.2007 11:17 | pokaż tę wersję |