BIP » Urząd Miejski » Załatwianie spraw » Karty usług, wnioski » Departament Spraw Obywatelskich » Referat Ewidencji Ludności i Dowodów Osobistych
2010-02-24 12:08:31
06 - Zameldowanie na pobyt stały (lub na pobyt czasowy trwający ponad 3 miesiące) w drodze decyzji administracyjnej
MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW
Departament Spraw Obywatelskich Referat Ewidencji Ludności i Dowodów Osobistych
ul. Łączności 1 (budynek B)
pokój 95, tel. 55239 31 95, 55239 30 98, 55239 34 98
e-mail: dso.relido@umelblag.pl
godziny pracy:
730 - 1530 poniedziałek, środa, czwartek
730 - 1630 wtorek
730 – 1430 piątek
.......................................................................................................................................................
WYKAZ WYMAGANYCH DOKUMENTÓW
- wypełniony druk „zgłoszenie pobytu stałego”– załącznik nr 1 lub druk "zgłoszenia pobytu czasowego ponad 3 miesiące" - załącznik nr 2
- podanie,
- dokument stwierdzający tożsamość,
- w przypadku cudzoziemców - zezwolenie na pobyt na terenie RP.
............................................................................................................................................................
OPŁATY SKARBOWE
10 zł - od wydanej decyzji administracyjnej
17 zł - pełnomocnictwo
Powyższą opłatę należy uiścić w kasie Urzędu Miejskiego w Elblągu - pokój nr 122 lub na konto bankowe Urzędu Miejskiego w Elblągu: Bank Handlowy 35 1030 1218 0000 0000 9030 1624.
............................................................................................................................................................
OPŁATY INNE
brak
............................................................................................................................................................
TERMIN I SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY
Zgodnie z procedurą administracyjną.
Wydanie decyzji administracyjnej.
............................................................................................................................................................
TRYB ODWOŁAWCZY
Odwołanie do Wojewody Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie w terminie 14 dni od dnia otrzymania decyzji administracyjnej
............................................................................................................................................................
PODSTAWA PRAWNA
- Art. 47 ust. 2 ustawy z dnia 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 139, poz. 993 z późn. zm.)
- Art. 4 ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (t.j. Dz.U.2012.1282)
- § 2 rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 19 grudnia 2012 r. w sprawie zgłaszania i przyjmowania danych niezbędnych do zameldowania i wymeldowania oraz prowadzenia ewidencji ludności i ewidencji wydanych i unieważnionych dowodów osobistych (Dz. U. z 2012 r., poz. 1475).
Informacje o artykule
Podmiot publikujący: | |
---|---|
Osoba odpowiedzialna: | |
Osoba publikująca: | Marcin Jacek Kownacki |
Data wytworzenia: | |
Data publikacji: | 24.02.2010 12:08 |
Data aktualizacji: | 06.02.2013 09:29 |
Liczba wyświetleń: | 4539 |