BIP » Urząd Miejski » Załatwianie spraw » Karty usług, wnioski » Departament Spraw Obywatelskich » Referat Ewidencji Ludności i Dowodów Osobistych
	  
         
        
    
    
	  
      2010-02-24 12:08:31
06 - Zameldowanie na pobyt stały w drodze decyzji administracyjnej
MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW
Wydział Spraw Obywatelskich Referat Ewidencji Ludności i Dowodów Osobistych
ul. Łączności 1 (budynek B)
pokój 98, tel. 055239 30 98, 055239 34 98
pokój 95, tel. 055239 31 95
e-mail: relido@umelblag.pl
godziny pracy:
730 - 1530 poniedziałek, środa, czwartek
730 - 1630 wtorek
730 – 1430 piątek
.......................................................................................................................................................
WYKAZ WYMAGANYCH DOKUMENTÓW
- wypełniony druk „zgłoszenie pobytu stałego”– załącznik nr 1
- podanie,
- dokument stwierdzający tożsamość,
- w przypadku cudzoziemców - zezwolenie na pobyt na terenie RP.
............................................................................................................................................................
OPŁATY SKARBOWE
10 zł - od wydanej decyzji administracyjnej
............................................................................................................................................................
OPŁATY INNE
brak
............................................................................................................................................................
TERMIN I SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY
Zgodnie z procedurą administracyjną.
Wydanie decyzji administracyjnej.
............................................................................................................................................................
TRYB ODWOŁAWCZY
Odwołanie do Wojewody Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie w terminie 14 dni od dnia otrzymania decyzji administracyjnej
............................................................................................................................................................
PODSTAWA PRAWNA
- Art. 47 ustawy z dnia 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 139, poz. 993 z późn. zm.)
- Art. 4 ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 225, poz. 1635 z późn. zm.)
- § 2 rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 27 grudnia 2010 r. w sprawie zgłaszania i przyjmowania danych niezbędnych do zameldowania i wymeldowania oraz prowadzenia ewidencji ludności i ewidencji wydanych i unieważnionych dowodów osobistych (Dz. U. z 2010 r. Nr 257, poz. 1743).
Informacje o artykule
| Podmiot publikujący: | |
|---|---|
| Osoba odpowiedzialna: | |
| Osoba publikująca: | Marcin Jacek Kownacki | 
| Data wytworzenia: | |
| Data publikacji: | 24.02.2010 12:08 | 
| Data aktualizacji: | 23.02.2011 08:20 | 
| Liczba wyświetleń: | 998 | 
Artykuły archiwalne
| Lp. | Tytuł | Data modyfikacji | Zredagował | 
|---|---|---|---|
| 1 | 06 - Zameldowanie na pobyt stały w drodze decyzji administracyjnej | 24.02.2010 12:08 | Marcin Jacek Kownacki | 


