button
   
 
pomniejsz powiększ
 

 
drukuj Stworz PDF

2010-02-24 12:08:31

06 - Zameldowanie na pobyt stały (lub na pobyt czasowy trwający ponad 3 miesiące) w drodze decyzji administracyjnej


MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW    
Departament Spraw Obywatelskich Referat Ewidencji Ludności i Dowodów Osobistych
ul. Łączności 1 (budynek B)
pokój 95, tel. 55239 31 95, 55239 30 98, 55239 34 98
e-mail: dso.relido@umelblag.pl
godziny pracy:
730 - 1530 poniedziałek, środa, czwartek
730 - 1630 wtorek
730 – 1430 piątek
.......................................................................................................................................................
WYKAZ WYMAGANYCH DOKUMENTÓW 
- wypełniony druk „zgłoszenie pobytu stałego”– załącznik nr 1 lub załącznik nr 2
- podanie,
- dokument stwierdzający tożsamość,
- w przypadku cudzoziemców - zezwolenie na pobyt na terenie RP.
............................................................................................................................................................
OPŁATY SKARBOWE  
10 zł  - od wydanej decyzji administracyjnej
17 zł - pełnomocnictwo
Powyższą opłatę należy uiścić w kasie Urzędu Miejskiego w Elblągu - pokój nr 122 lub na konto bankowe Urzędu Miejskiego w Elblągu: Bank Handlowy 35 1030 1218 0000 0000 9030 1624. 
............................................................................................................................................................
OPŁATY INNE   
brak
............................................................................................................................................................
TERMIN I SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY  
Zgodnie z procedurą administracyjną.
Wydanie decyzji administracyjnej.
............................................................................................................................................................
TRYB ODWOŁAWCZY  
Odwołanie do Wojewody Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie w terminie 14 dni od dnia otrzymania decyzji administracyjnej 
............................................................................................................................................................
PODSTAWA PRAWNA            
- Art. 47 ust. 2 ustawy z dnia 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 139, poz. 993 z późn. zm.)
- Art. 4 ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 225, poz. 1635 z późn. zm.)
- § 2 rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 27 grudnia 2010 r. w sprawie zgłaszania i przyjmowania danych niezbędnych do zameldowania i wymeldowania oraz prowadzenia ewidencji ludności i ewidencji wydanych i unieważnionych dowodów osobistych (Dz. U. z 2010 r. Nr 257, poz. 1743).

Informacje o artykule

Podmiot publikujący:
Osoba odpowiedzialna:
Osoba publikująca: Marcin Jacek Kownacki
Data wytworzenia:
Data publikacji: 24.02.2010 12:08
Data aktualizacji: 02.10.2012 09:35
Liczba wyświetleń: 1298

Artykuły archiwalne

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował
1 06 - Zameldowanie na pobyt stały (lub na pobyt czasowy trwający ponad 3 miesiące) w drodze decyzji administracyjnej 02.10.2012 09:30 Agnieszka Bednarek
2 06 - Zameldowanie na pobyt stały (lub na pobyt czasowy trwający ponad 3 miesiące) w drodze decyzji administracyjnej 08.03.2012 13:57 Agnieszka Bednarek
3 06 - Zameldowanie na pobyt stały (lub na pobyt czasowy trwający powyżej 3 miesiące) w drodze decyzji administracyjnej 08.03.2012 13:54 Agnieszka Bednarek
4 06 - Zameldowanie na pobyt stały w drodze decyzji administracyjnej 20.02.2012 10:51 Agnieszka Bednarek
5 06 - Zameldowanie na pobyt stały w drodze decyzji administracyjnej 28.06.2011 09:23 Agnieszka Bednarek
6 06 - Zameldowanie na pobyt stały w drodze decyzji administracyjnej 23.02.2011 08:20 Agnieszka Bednarek
7 06 - Zameldowanie na pobyt stały w drodze decyzji administracyjnej 24.02.2010 12:08 Marcin Jacek Kownacki