2005-10-18 14:18:07
Prezydent Miasta Elbląga ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Elblągu ul. Łączności 1
Podinspektor / Inspektor d/s oświetlenia miejskiego w Wydziale Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska
Prezydent Miasta Elbląga
ogłasza nabór
na wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie Miejskim w Elblągu ul. Łączności 1
1. Określenie stanowiska urzędniczego
Podinspektor / Inspektor d/s oświetlenia miejskiego w Wydziale Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska
2. Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe lub średnie elektryczne,
- uprawnienia budowlane, wykonawcze – branża elektryczna
- doświadczenie zawodowe w wykonawstwie (kierowanie lub nadzorowanie
robotami) min. 5 lat
- znajomość obsługi komputera,
- umiejętność kosztorysowania, analizowania danych,
- przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa,
- uprzejmość, skrupulatność, obowiązkowość, zaangażowanie, aktywność,
- dobry stan zdrowia.
3. Wymagania dodatkowe:
- posiadanie prawa jazdy i samochodu.
4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- ocena jakości i stopnia zaspokojenia potrzeb mieszkańców w zakresie
oświetlenia dróg i miejsc publicznych,
- wnioskowanie wielkości nakładów na budowę, modernizację i utrzymanie
oświetlenia dróg i miejsc publicznych w mieście,
- nadzór nad funkcjonowaniem oświetlenia ulicznego i kontrola zużycia
energii elektrycznej oświetlenia ulicznego,
- organizacja wykonawstwa robót, usług z zakresu utrzymania oświetlenia
dróg i miejsc publicznych oraz nadzór i kontrola nad ich realizacją pod
względem merytorycznym, rzeczowym i finansowym,
- uzgadnianie projektów technicznych w zakresie tras projektowanych sieci
oraz rozwiązań oświetlenia terenu.
5. Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV),
- list motywacyjny,
- oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione
umyślnie,
- dokument poświadczający wykształcenie wyższe / kserokopia dyplomu
ukończenia studiów lub zaświadczenie o odbytych studiach/,
- kopie świadectw pracy,
- kopie uprawnień budowlanych, wykonawczych branży elektrycznej,
- kopia zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów
Budownictwa
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i
umiejętnościach, opinie, referencje.
Wymagane dokumenty należy przesyłać pocztą na adres:
Urząd Miejski w Elblągu, ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg
lub składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Elblągu ul. Łączności 1 - w holu głównym w Punkcie Informacyjnym w terminie od 19 października do 18 listopada 2005r. w zamkniętych kopertach z następującą adnotacją:
„Nabór na stanowisko urzędnicze Podinspektor / Inspektor d/s oświetlenia miejskiego w Wydziale Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska w terminie do dnia 18 listopada 2005r.”
........................................
Wymagane dokumenty : list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawą z dn. 22.03.1999 o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r Nr 142, poz. 1593 z późniejszymi zmianami)”.
Informacje o artykule
Podmiot publikujący: | |
---|---|
Osoba odpowiedzialna: | |
Osoba publikująca: | Marcin Jacek Kownacki |
Data wytworzenia: | |
Data publikacji: | 18.10.2005 14:18 |
Data aktualizacji: | 03.11.2005 09:59 |
Liczba wyświetleń: | 1006 |
Rejestr późniejszych zmian artykułu | ||
Redaktor | Data modyfikacji | |
Marcin Jacek Kownacki | 21.11.2005 08:54 | pokaż tę wersję |