button
   
 
pomniejsz powiększ
 

 
drukuj Stworz PDF

2011-02-28 13:32:23

Prezydent Miasta Elbląg ogłasza konkurs


na kandydata na stanowisko Dyrektora Elbląskiej Orkiestry Kameralnej

Prezydent Miasta Elbląg
ogłasza konkurs na kandydata na stanowisko Dyrektora
Elbląskiej Orkiestry Kameralnej

1. Osoby przystępujące do konkursu powinny spełniać następujące kryteria:
1) posiadać wykształcenie wyższe magisterskie;
2) posiadać minimum 10 letni staż pracy, w tym minimum 5 lat na stanowisku kierowniczym;
3) posiadać udokumentowany dorobek zawodowy na stanowisku kierowniczym;
4) posiadać umiejętności menadżerskie ze szczególnym uwzględnieniem predyspozycji organizowania pracy w instytucjach kultury;
5) posiadać udokumentowaną wiedzę i doświadczenie z zakresu promocji i reklamy;
6) posiadać wiedzę na temat funkcjonowania filharmonii w Polsce;
7) posiadać wiedzę na temat funkcjonowania Elbląskiej Orkiestry Kameralnej;
8) wykazywać znajomość zasad ekonomiczno-finansowych związanych z prowadzeniem instytucji kultury;
9) posiadać potwierdzony aktualnym świadectwem lekarskim dobry stan zdrowia.

2. Oferty kandydatów powinny zawierać:
1) pisemne oświadczenie o przystąpieniu do konkursu z motywacją kandydowania na stanowisko Dyrektora Elbląskiej Orkiestry Kameralnej;
2) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, posiadane kwalifikacje, umiejętności i staż pracy;
3) referencje, opinie, nagrody, wyróżnienia potwierdzające dorobek zawodowy, umiejętności menadżerskie, wiedzę i doświadczenie z zakresu promocji i reklamy;
4) pisemną, kompleksową koncepcję funkcjonowania Elbląskiej Orkiestry Kameralnej, uwzględniającą strategię rozwoju oraz warunki organizacyjno-finansowe instytucji;
5) aktualne zaświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na stanowisku kierowniczym;
6) życiorys obrazujący dotychczasową pracę zawodową;
7) zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności kandydata za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe;
8) oświadczenie o zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
9) inne dokumenty potwierdzające przydatność kandydata do pełnienia stanowiska Dyrektora;
10) kserokopię dowodu osobistego;
11) oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) w celach przeprowadzenia konkursu na kandydata  na stanowisko dyrektora Elbląskiej Orkiestry Kameralnej.

3. Oferty wraz z dokumentami (w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Konkurs
na kandydata na stanowisko Dyrektora Elbląskiej Orkiestry Kameralnej”,
z podaniem adresu do korespondencji i numeru telefonu) należy składać w Urzędzie Miejskim w Elblągu, ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg, w terminie  30 dni od daty opublikowania ogłoszenia.

4. Rozpatrywanie ofert wraz z dokumentami nastąpi w ciągu tygodnia
od terminu wyznaczonego do ich składania.

5. Komisja konkursowa oceni kandydata na podstawie przedłożonych ofert wraz
z dokumentacją, prezentacji ustnej jego własnej koncepcji funkcjonowania instytucji oraz odpowiedzi na pytania zadawane przez członków komisji konkursowej.

6.  Niezbędne materiały informacyjne o warunkach organizacyjno-finansowych działalności Elbląskiej Orkiestry Kameralnej udostępnione będą w ww. instytucji (tel.55/ 648 50 33, adres: ul. Św. Ducha 3-7, 82-300 Elbląg).

Informacje o artykule

Podmiot publikujący:
Osoba odpowiedzialna:
Osoba publikująca: Marcin Jacek Kownacki
Data wytworzenia:
Data publikacji: 28.02.2011 13:32
Data aktualizacji:
Liczba wyświetleń: 1092

Artykuły archiwalne

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował