2009-09-15 16:11:28
Kierownik Domu dla Bezdomnych im. Św. Brata Alberta w Elblągu
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze referent administracyjno-gospodarczy w wymiarze
Kierownik Domu dla Bezdomnych im. Św. Brata Alberta w Elblągu ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze referent administracyjno-gospodarczy w wymiarze 3/4 etatu w Domu dla Bezdomnych im. Św. Brata Alberta w Elblągu ul. Nowodworska 49.
1. Określenie stanowiska urzędniczego:
Referent administracyjno-gospodarczy - 3/4 etatu
2. Wymagania niezbędne:
- wykształcenie min. średnie,
- co najmniej 2 letni staż pracy w administracji samorządowej,
- umiejętność analitycznego myślenia; formułowania wniosków,
- dobra znajomość i umiejętność obsługi podstawowych komputerowych programów użytkowych oraz Internetu,
- znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie powiatowym i gminnym, przepisów wykonawczych oraz Ustawy o zamówieniach publicznych,
- obywatelstwo polskie,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe,
- zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, nieposzlakowana opinia.
3. Wymagania dodatkowe:
- dyspozycyjność, zmysł organizacyjny, samodzielność i inicjatywa na stanowisku pracy,
- systematyczność, dokładność w wykonywaniu pracy, umiejętność nawiązywania kontaktów, umiejętność pracy w zespole, obowiązkowość i punktualność.
4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- prowadzenie dokumentacji kadrowej,
- dokonywanie zakupów środków gospodarczych, materiałów pomocniczych i biurowych zgodnie z ustawą o zamówieniach publicznych,
- prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia,
- bieżąca współpraca z Urzędem Miejskim i Miejskim Ośrodkiem Pomocy Społecznej.
5. Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV), list motywacyjny,
- oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne
przestępstwo skarbowe, oświadczenie o zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- dokument poświadczający wymagane wykształcenie,
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i innych umiejętnościach, opinie, referencje.
Wymagane dokumenty należy przesyłać pocztą na adres:
Dom dla Bezdomnych im. Św. Brata Alberta w Elblągu, ul. Nowodworska 49, 82-300 Elbląg
lub składać osobiście w siedzibie administracji Domu dla Bezdomnych im. Św. Brata Alberta w Elblągu, ul. Nowodworska 49 w terminie od dnia 14 września 2009r. do dnia 27 września 2009r. w zamkniętych kopertach z następującą adnotacją: "Nabór na stanowisko urzędnicze Referent administracyjno-gospodarczy w wymiarze 3/4 etatu w terminie do dnia 27.09.2009r."
Dokumenty, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej (BIP) na stronie internetowej Urzędu Miejskiego
w Elblągu /www.umelblag.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Domu dla Bezdomnych w Elblągu, ul. Nowodworska 49.
........................................
Wymagane dokumenty: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być
opatrzone klauzulą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji
procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.) oraz Ustawą
z dn.21.11.2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz.1458)".
Informacje o artykule
Podmiot publikujący: | |
---|---|
Osoba odpowiedzialna: | |
Osoba publikująca: | Marcin Jacek Kownacki |
Data wytworzenia: | |
Data publikacji: | 15.09.2009 16:11 |
Data aktualizacji: | 15.09.2009 16:17 |
Liczba wyświetleń: | 2650 |
Rejestr późniejszych zmian artykułu | ||
Redaktor | Data modyfikacji | |
Marcin Jacek Kownacki | 28.09.2009 12:36 | pokaż tę wersję |
Marcin Jacek Kownacki | 28.09.2009 12:37 | pokaż tę wersję |
Andrzej Konowalski | 13.12.2016 12:16 | pokaż tę wersję |