2022-11-07 11:08:14
Obwieszczenie Prezydenta Miasta Elbląg DOŚ.6131.265.2022.AD z dnia 04.11.2022r. o wszczęciu postepowania w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie 3 drzew znajdujących się na terenie nieruchomości przy ul. Fromborskiej 1-3 w Elblągu, działka ewidencyjna nr 747, obręb 5.
Elbląg, dnia 04.11.2022r.
DOŚ.6131.265.2022.AD
O B W I E S Z C Z E N I E
Na podstawie art. 49, art. 61 § 4, art. 85 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz.U. z 2022r. poz. 2000), w związku z art. 83, art. 83a ust. 1 i 7,
art. 83c ust. 1 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody (t.j. Dz. U. z 2022r.
poz. 916 ze zm.)
Prezydent Miasta Elbląg
zawiadamia,
że w dniu 12.09.2022r. na wniosek Wspólnoty Mieszkaniowej Nieruchomości przy ul. Fromborskiej 1 oraz Wspólnoty Mieszkaniowej Nieruchomości przy ul. Fromborskiej 3, reprezentowanych przez Jolantę Kuśmierz Zarządzanie Nieruchomościami ul. Królewiecka 195 A, 82-300 Elbląg z dnia 09.09.2022r. (data wpływu 12.09.2022r.), uzupełniony w dniu 28.10.2022r., zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie 3 drzew znajdujących się na terenie nieruchomości przy ul. Fromborskiej 1-3 w Elblągu, działka ewidencyjna nr 747, obręb 5.
Jednocześnie wyznaczam na dzień 22.11.2022r. (czwartek ) godz. 11.00 termin oględzin w terenie przy udziale stron. Zebranie uczestników odbędzie się przy ul. Fromborskiej 1-3 w Elblągu, przy drzewach wnioskowanych do usunięcia.
W niniejszej sprawie liczba stron postępowania przekracza 20, w związku z powyższym zgodnie
z art. 83a ust. 7 ustawy o ochronie przyrody oraz art. 49 k.p.a., informacja o wszczęciu postępowania została podana do publicznej wiadomości poprzez zamieszczenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Elblągu, w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Elblągu. Zgodnie z art. 49 k.p.a. zawiadomienie uznaje się za doręczone po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia niniejszego obwieszczenia.
Stosownie do art. 79 ust. 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r kodeks postępowania administracyjnego strona ma prawo brać udział w przeprowadzeniu dowodu, może zadawać pytania stronom oraz składać wyjaśnienia. Ponadto strona w każdym stadium postepowania, a przed wydaniem decyzji ma możliwość wypowiedzenia się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań. Strony mogą zapoznać się z zebranym materiałem dowodowym w Urzędzie Miejskim w Elblągu ul. Łączności 1, Departamencie Ochrony Środowiska, pokój nr 246, tel. 55 239 31 08, w godzinach 7.30 – 15.30 (pn., śr.,czw.), 7.30 – 16.30 (wt.) i 7.30 -14.30 (pt.).
Jednocześnie informuję, że zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2022r. poz. 2000) z uwagi na złożoność prowadzonego postępowania załatwienie sprawy nastąpi w terminie do dnia 28.01.2023r. Nadmieniam również, że zgodnie z art. 37 k.p.a. strona ma prawo do ponaglenia. Ponaglenie składa się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Elblągu za pośrednictwem organu prowadzącego postepowanie.
POUCZENIE
Zgodnie z art. 49 K.P.A. doręczenie niniejszego zawiadomienia uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia tj. od dnia 07.11.2022r.
Informacje o artykule
Podmiot publikujący: | |
---|---|
Osoba odpowiedzialna: | |
Osoba publikująca: | Anna Dziadosz |
Data wytworzenia: | |
Data publikacji: | 07.11.2022 11:08 |
Data aktualizacji: | |
Liczba wyświetleń: | 162 |
Artykuły archiwalne
Lp. | Tytuł | Data modyfikacji | Zredagował |
---|