2022-02-07 09:07:47
Obwieszczenie Prezydenta Miasta Elbląg DOŚ.6131.39.2022.AD z dnia 04.02.2022r. o wszczęciu postepowania w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie drzewa z terenu nieruchomości przy ul. T. Kościuszki 62/1-10 w Elblągu, działka ewidencyjna nr 196/8, obręb 18.
Elbląg, 04.02.2022r.
DOŚ.6131.39.2022.AD
O B W I E S Z C Z E N I E
Na podstawie art. 49, art. 61 § 4, art. 85 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz.U. z 2021r., poz. 735 ze zm.), w związku z art. 83, art. 83a ust. 1 i 7, art. 83c ust. 1 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1098 ze zm.).
Prezydent Miasta Elbląg
zawiadamia,
że w dniu 26.01.2022r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek Spółdzielni Mieszkaniowej „Gosia” ul. S. Żeromskiego 24, 82-300 Elbląg z dnia 25.01.2022r. (data wpływu 26.01.2022r.) w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie drzewa z terenu nieruchomości przy ul. T. Kościuszki 62/1-10 w Elblągu, działka ewidencyjna nr 196/8, obręb 18.
Jednocześnie wyznaczam na dzień 23.02.2022r. (środa) godz. 11.00 termin oględzin w terenie przy udziale stron. Zebranie uczestników odbędzie się przy ul. T. Kościuszki 62/1-10 w Elblągu, przy drzewie wnioskowanym do usunięcia, a oględziny będą przeprowadzone z zachowaniem stałych zasad sanitarnych oraz bezpieczeństwa.
W niniejszej sprawie liczba stron postępowania przekracza 20, w związku z powyższym zgodnie z art. 83a ust. 7 ustawy o ochronie przyrody oraz art. 49 k.p.a., informacja o wszczęciu postępowania została podana do publicznej wiadomości poprzez zamieszczenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Elblągu, w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Elblągu. Zgodnie z art. 49 k.p.a. zawiadomienie uznaje się za doręczone po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia niniejszego obwieszczenia.
Stosownie do art. 79 ust. 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r kodeks postępowania administracyjnego strona ma prawo brać udział w przeprowadzeniu dowodu, może zadawać pytania stronom oraz składać wyjaśnienia. Ponadto strona w każdym stadium postepowania, a przed wydaniem decyzji ma możliwość wypowiedzenia się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań. Strony mogą zapoznać się z zebranym materiałem dowodowym w Urzędzie Miejskim w Elblągu ul. Łączności 1, Departamencie Ochrony Środowiska, pokój nr 246, tel. 55 239 31 08,
w godzinach 7.30 – 15.30 (pn., śr.,czw.), 7.30 – 16.30 (wt.) i 7.30 -14.30 (pt.).
Jednocześnie informuję, że zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2021r., poz. 735 ze zm.) z uwagi na złożoność prowadzonego postępowania załatwienie sprawy nastąpi nie później niż w ciągu trzech miesięcy od dnia wszczęcia postępowania. Nadmieniam również, że zgodnie z art. 37 k.p.a. strona ma prawo do ponaglenia. Ponaglenie składa się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Elblągu za pośrednictwem organu prowadzącego postepowanie.
POUCZENIE
Zgodnie z art. 49 K.P.A. doręczenie niniejszego zawiadomienia uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia tj. od dnia 07.02.2022r.
Informacje o artykule
Podmiot publikujący: | |
---|---|
Osoba odpowiedzialna: | |
Osoba publikująca: | Anna Dziadosz |
Data wytworzenia: | |
Data publikacji: | 07.02.2022 09:07 |
Data aktualizacji: | |
Liczba wyświetleń: | 394 |
Artykuły archiwalne
Lp. | Tytuł | Data modyfikacji | Zredagował |
---|