2021-11-08 12:27:43
Obwieszczenie Prezydenta Miasta Elbląg DOŚ.6131.205.2021.BN z dnia 04.11.2021r. o wszczęciu postepowania w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie drzew znajdujących się na terenie nieruchomości przy ul. 12 Lutego 32 w Elblągu, na działce ewidencyjnej nr 18/11 obręb 16.
Elbląg, dnia 04.11.2021r.
DOŚ.6131.205.2021.BN
O B W I E S Z C Z E N I E
Na podstawie art. 49, art. 61 § 4, art. 85 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 735 ze zm.), w związku z art. 83, art. 83a ust. 1 i 7, art. 83c ust. 1 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody (.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1098)
Prezydent Miasta Elbląg
zawiadamia,
że na wniosek z dnia 25.10.2021r. (27.10.2021r.) Elbląskiej Spółdzielni Mieszkaniowej SIELANKA, ul. Gwiezdna 26/27, 82-300 Elbląg zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie drzew znajdujących się na terenie nieruchomości przy ul. 12 Lutego 32 w Elblągu, na działce ewidencyjnej nr 18/11 obręb 16.
Jednocześnie wyznaczam na dzień 23.11.2020r. (wtorek) godz. 11:00 termin oględzin w terenie przy udziale stron. Zebranie uczestników odbędzie się przy ul. 12 Lutego 32 w Elblągu, a oględziny będą przeprowadzone z zachowaniem stałych zasad sanitarnych oraz bezpieczeństwa w związku z wprowadzonym stanem epidemii.
W niniejszej sprawie liczba stron postępowania przekracza 20, w związku z powyższym zgodnie z art. 83a ust. 7 ustawy o ochronie przyrody oraz art. 49 k.p.a., informacja o wszczęciu postępowania została podana do publicznej wiadomości poprzez zamieszczenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Elblągu, w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Elblągu. Zgodnie z art. 49 k.p.a. zawiadomienie uznaje się za doręczone po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia niniejszego obwieszczenia
tj. od dnia 05.11.2021r.
Stosownie do art. 79 ust. 2 ustawy z dnia kodeks postępowania administracyjnego strona ma prawo brać udział w przeprowadzeniu dowodu, może zadawać pytania stronom oraz składać wyjaśnienia. Ponadto strona w każdym stadium postępowania, a przed wydaniem decyzji ma możliwość wypowiedzenia się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań. Strony mogą zapoznać się z zebranym materiałem dowodowym w Urzędzie Miejskim w Elblągu
ul. Łączności 1, w godzinach 7.30 – 15.30 (pn., śr., czw.), 7.30 – 16.30 (wt.) i 7.30 -14.30 (pt.) po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym (tel. 55 239 33 42) w związku z wprowadzonym stanem epidemiologicznym.
Uwagi i wnioski można przesłać pocztą tradycyjną na adres: Urząd Miejski w Elblągu Departament Ochrony Środowiska ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg jak i pozostawić w holu budynku głównego Urzędu Miejskiego przy ul. Łączności 1 w specjalnie przeznaczonej do tego skrzynce podawczej (w tym przypadku bez uzyskania potwierdzenia wpływu dokumentów) oraz także złożyć poprzez Elektroniczną Platformę Usług Administracji Publicznej (ePUAP) pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/katalog-spraw/profil-urzedu/974x3yyiku (do złożenia wniosku niezbędny jest profil zaufany lub autoryzacja za pomocą bankowości elektronicznej, bez konieczności wizyty w Urzędzie).
Jednocześnie informuję, że zgodnie z art. 35 ust. 3 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 735 ze zm.) z uwagi na złożoność prowadzonego postępowania przedłużam termin rozpatrzenia wniosku do trzech miesięcy. Nadmieniam również, że zgodnie z art. 37 k.p.a. strona ma prawo do ponaglenia.
Ponaglenie składa się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Elblągu za pośrednictwem organu prowadzącego postepowanie.
Informacje o artykule
Podmiot publikujący: | |
---|---|
Osoba odpowiedzialna: | |
Osoba publikująca: | Bartosz Nowak |
Data wytworzenia: | |
Data publikacji: | 08.11.2021 12:27 |
Data aktualizacji: | |
Liczba wyświetleń: | 224 |
Artykuły archiwalne
Lp. | Tytuł | Data modyfikacji | Zredagował |
---|