button
   
 
pomniejsz powiększ
 

 
drukuj Stworz PDF

2021-02-25 08:33:43

Obwieszczenie Prezydenta Miasta Elbląg DOŚ.6131.33.2021.AD z dnia 24.02.2021r. o wszczęciu postepowania na wniosek na wniosek Elbląskiej Spółdzielni Mieszkaniowej „Sielanka” ul. Gwiezdna 26/27, 82-300 Elbląg z dnia 15.02.2021r. (data wpływu 18.02.2021r.) w sprawie wydania zezwolenia na drzewa z rodzaju dąb znajdującego się na terenie nieruchomości przy ul. Słonecznej 12, 16, 20 w Elblągu, działka ewidencyjna nr 110/3, obręb 16.


Elbląg, dnia 24.02.2021

DOŚ.6131.33.2021.AD

 

O B W I E S Z C Z E N I E

Na podstawie art. 49, art. 61 § 4, art. 85 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz.U. z 2020r. poz. 256 ze zm.), w związku z art. 83, art. 83a ust. 1 i 7,
art. 83c ust. 1 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody (t.j. Dz. U. z 2020r.
poz. 55 ze zm.)

Prezydent Miasta Elbląg

zawiadamia,

że w dniu 18.02.2021r. na wniosek Elbląskiej Spółdzielni Mieszkaniowej „Sielanka” ul. Gwiezdna 26/27, 82-300 Elbląg z dnia 15.02.2021r. (data wpływu 18.02.2021r.) zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie drzewa z rodzaju dąb znajdującego się na terenie nieruchomości przy ul. Słonecznej 12, 16, 20 w Elblągu, działka ewidencyjna nr 110/3, obręb 16.

Jednocześnie wyznaczam na dzień 15.03.2021r. (poniedziałek) godz. 11.00 termin oględzin w terenie przy udziale stron. Zebranie uczestników odbędzie się przy ul. Słonecznej 20 w Elblągu, przy drzewie wnioskowanym do usunięcia, a oględziny będą przeprowadzone z zachowaniem stałych zasad sanitarnych oraz bezpieczeństwa.

W niniejszej sprawie liczba stron postępowania przekracza 20, w związku z powyższym zgodnie z art. 83a ust. 7 ustawy o ochronie przyrody oraz art. 49 k.p.a., informacja o wszczęciu postępowania została podana do publicznej wiadomości poprzez zamieszczenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Elblągu, w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Elblągu. Zgodnie z art. 49 k.p.a. zawiadomienie uznaje się za doręczone po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia niniejszego obwieszczenia.

Stosownie do art. 79 ust. 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r kodeks postępowania administracyjnego strona ma prawo brać udział w przeprowadzeniu dowodu, może zadawać pytania stronom oraz składać wyjaśnienia. Ponadto strona w każdym stadium postepowania, a przed wydaniem decyzji ma możliwość wypowiedzenia się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań. Strony mogą zapoznać się z zebranym materiałem dowodowym w Urzędzie Miejskim w Elblągu ul. Łączności 1, Departamencie Ochrony Środowiska, pokój nr 246, tel. 55 239 31 08, w godzinach 7.30 – 15.30 (pn., śr.,czw.), 7.30 – 16.30 (wt.) i 7.30 -14.30 (pt.).

 

Jednocześnie informuję, że zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 256 ze zm.) z uwagi na złożoność prowadzonego postępowania załatwienie sprawy nastąpi nie później niż w ciągu trzech miesięcy od dnia wszczęcia postępowania. Nadmieniam również, że zgodnie z art. 37 k.p.a. strona ma prawo do ponaglenia. Ponaglenie składa się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Elblągu za pośrednictwem organu prowadzącego postepowanie.

POUCZENIE

Zgodnie z art. 49 K.P.A. doręczenie niniejszego zawiadomienia uważa się za dokonane  po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia tj. od dnia 25.02.2021r.

 

 

 

 

 

 

 

Informacje o artykule

Podmiot publikujący:
Osoba odpowiedzialna:
Osoba publikująca: Anna Dziadosz
Data wytworzenia:
Data publikacji: 25.02.2021 08:33
Data aktualizacji:
Liczba wyświetleń: 282

Artykuły archiwalne

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował