2019-06-25 12:08:38
Nabór na referenta/podinspektora/inspektora w Zespole Dodatków Mieszkaniowych
Nabór na referenta/podinspektora/inspektora w Zespole Dodatków Mieszkaniowych
DYREKTOR MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ
ogłasza nabór na wolne stanowisko
w MOPS w Elblągu ul. Winna 9.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w maj 2019r. w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił więcej niż 6%.
- Określenie stanowiska:
REFERENT/PODINSPEKTOR/INSPEKTOR w Zespole Dodatków Mieszkaniowych
/pełny etat, podstawowy czas pracy, 40 godzin tygodniowo, umowa na czas określony,
przewidywany termin rozpoczęcia pracy /LIPIEC 2019r./.
- Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie;
- wykształcenie wyższe;
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe oraz zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych, nieposzlakowana opinia;
- znajomość Kodeksu postepowania administracyjnego, ustawy z dn. 12.03.2004 r. o pomocy społecznej, ustawy o dodatkach mieszkaniowych i innych aktów prawnych związanych z realizacją świadczeń z pomocy społecznej.
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Przeprowadzanie wywiadów środowiskowych w sprawach dodatków mieszkaniowych.
- Prowadzenie rejestrów wniosków o przyznanie dodatków mieszkaniowych.
- Prowadzenie rejestrów decyzji w sprawach dodatków mieszkaniowych.
- Prowadzenie rejestrów korespondencji w sprawach dodatków mieszkaniowych.
- Prowadzenie korespondencji w sprawach dodatków mieszkaniowych.
- Prowadzenie postępowań wyjaśniających w sprawach dodatków mieszkaniowych.
- Przygotowywanie decyzji i postanowień w sprawach dodatków mieszkaniowych.
- Rozpatrywanie odwołań i zażaleń od decyzji i postanowień w sprawach dodatków mieszkaniowych.
- Przygotowywanie list wypłat dodatków mieszkaniowych.
- Przygotowywanie poleceń przekazania środków z tytułu wypłaty dodatków mieszkaniowych dla poszczególnych zarządców.
- Planowanie wysokości wydatków na wypłaty dodatków mieszkaniowych.
- Sporządzanie sprawozdań z wykonania wydatków.
- Sporządzanie zestawień i analiz dotyczących zadań realizowanych przez Zespół Dodatków Mieszkaniowych.
- Udzielanie wyjaśnień w sprawach dodatków mieszkaniowych.
- Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV), list motywacyjny – podpisane odręcznie;
- oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe oraz oświadczenie o zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych – podpisane odręcznie;
- zgoda na przetwarzanie danych osobowych;
- kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach, świadectwa pracy, opinie, referencje, zaświadczenia, dyplomy.
Wymagane dokumenty należy przesyłać pocztą na adres:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Elblągu, ul. Winna 9, 82-300 Elbląg
lub składać osobiście w siedzibie MOPS w Elblągu ul. Winna 9 p. 317
w terminie od 25 czerwiec 2019 r. do 08 lipiec 2019 r. w zamkniętych kopertach z następującą adnotacją:
„Nabór na stanowisko referent/podinspektor/inspektor w Zespole Dodatków Mieszkaniowych do dnia 08 lipiec 2019 r.”
Dokumenty, które wpłyną do MOPS po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej (BIP) na stronie internetowej MOPS w Elblągu /www.mops.elblag.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie MOPS przy ul. Winnej 9.
Informacje o artykule
Podmiot publikujący: | Anna Szałkowska |
---|---|
Osoba odpowiedzialna: | Anna Szałkowska |
Osoba publikująca: | Zbigniew Siwoń |
Data wytworzenia: | |
Data publikacji: | 25.06.2019 12:08 |
Data aktualizacji: | |
Liczba wyświetleń: | 225 |
Artykuły archiwalne
Lp. | Tytuł | Data modyfikacji | Zredagował |
---|