button
   
 
pomniejsz powiększ
 

 
drukuj Stworz PDF

2019-06-25 12:08:38

Nabór na referenta/podinspektora/inspektora w Zespole Dodatków Mieszkaniowych


Nabór na referenta/podinspektora/inspektora w Zespole Dodatków Mieszkaniowych

DYREKTOR MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ

ogłasza nabór  na wolne stanowisko

w MOPS w Elblągu ul. Winna 9.

 

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w maj 2019r. w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił więcej  niż 6%.

  1. Określenie stanowiska:

REFERENT/PODINSPEKTOR/INSPEKTOR w Zespole Dodatków Mieszkaniowych

 /pełny etat, podstawowy czas pracy, 40 godzin tygodniowo, umowa na czas określony,

przewidywany termin rozpoczęcia pracy /LIPIEC 2019r./.

 

  1. Wymagania niezbędne:

       - obywatelstwo polskie;

       - wykształcenie wyższe;

       - niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe oraz zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych, nieposzlakowana opinia;

      - znajomość Kodeksu postepowania administracyjnego, ustawy z dn. 12.03.2004 r. o pomocy społecznej, ustawy o dodatkach mieszkaniowych i innych aktów prawnych związanych z realizacją świadczeń z pomocy społecznej.

 

  1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
  • Przeprowadzanie wywiadów środowiskowych w sprawach dodatków mieszkaniowych.
  • Prowadzenie rejestrów wniosków o przyznanie dodatków mieszkaniowych.
  • Prowadzenie rejestrów decyzji w sprawach dodatków mieszkaniowych.
  • Prowadzenie rejestrów korespondencji w sprawach dodatków mieszkaniowych.
  • Prowadzenie korespondencji w sprawach dodatków mieszkaniowych.
  • Prowadzenie postępowań wyjaśniających w sprawach dodatków mieszkaniowych.
  • Przygotowywanie decyzji i postanowień w sprawach dodatków mieszkaniowych.
  • Rozpatrywanie odwołań i zażaleń od decyzji i postanowień w sprawach dodatków mieszkaniowych.
  • Przygotowywanie list wypłat dodatków mieszkaniowych.
  • Przygotowywanie poleceń przekazania środków z tytułu wypłaty dodatków mieszkaniowych dla poszczególnych zarządców.
  • Planowanie wysokości wydatków na wypłaty dodatków mieszkaniowych.
  • Sporządzanie sprawozdań z wykonania wydatków.
  • Sporządzanie zestawień i analiz dotyczących zadań realizowanych przez Zespół Dodatków Mieszkaniowych.
  • Udzielanie wyjaśnień w sprawach dodatków mieszkaniowych.

 

  1. Wymagane dokumenty:

   - życiorys (CV), list motywacyjny – podpisane odręcznie;

       - oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za  umyślne przestępstwo skarbowe oraz  oświadczenie o zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z  pełni praw publicznych – podpisane odręcznie;

- zgoda na przetwarzanie danych osobowych;

 - kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie;

      - inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach, świadectwa pracy, opinie, referencje, zaświadczenia, dyplomy.

   

Wymagane dokumenty należy przesyłać pocztą na adres:

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Elblągu, ul. Winna 9,  82-300 Elbląg     

 lub składać osobiście  w siedzibie MOPS w Elblągu ul. Winna 9 p. 317
 w terminie od 25 czerwiec 2019 r.  do 08 lipiec 2019 r.  w zamkniętych kopertach  z następującą adnotacją:

     

       „Nabór na stanowisko referent/podinspektor/inspektor w Zespole Dodatków Mieszkaniowych do dnia 08 lipiec 2019 r.”

       

Dokumenty, które wpłyną do MOPS po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej (BIP) na stronie internetowej MOPS w Elblągu /www.mops.elblag.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie MOPS przy ul. Winnej 9.

Informacje o artykule

Podmiot publikujący: Anna Szałkowska
Osoba odpowiedzialna: Anna Szałkowska
Osoba publikująca: Zbigniew Siwoń
Data wytworzenia:
Data publikacji: 25.06.2019 12:08
Data aktualizacji:
Liczba wyświetleń: 225

Artykuły archiwalne

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował