2018-04-17 08:02:58
Obwieszczenie Prezydenta Miasta Elbląg Nr ROŚ.6131.68.2018.AD z dnia 12.04.2018r. o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie drzewa zlokalizowanego na terenie wspólnoty mieszkaniowej nieruchomości przy ul P. Kłoczowskiego 14 w Elblągu, na działce ewidencyjnej Nr 14/12, obręb 5.
Elbląg, dnia 12.04.2018r.
ROŚ.6131.68.2018.AD
O B W I E S Z C Z E N I E
Na podstawie art. 61 i art. 85 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j.: Dz. U. 2017r .poz. 1257 ze zm.) w związku z art. 83, art. 83a ust. 1 i art. 83c ust. 1 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody (tj. Dz. U. 2018.142 ze zm.)
zawiadamia się,
że w dniu 05.04.2018r. na wniosek Wspólnoty mieszkaniowej nieruchomości przy ul. Kłoczowskiego 14, 82 - 300 Elbląg, w imieniu której działa Pani Czesława Piotrowska Dyrektor Przedsiębiorstwa Usług Inwestycyjnych i Projektowanych EL s.c. Cz. Piotrowska & W. Nidzgorski & E. Piotrowska ul. Jana Matejki 9/1, 82 – 300 Elbląg zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie drzewa zlokalizowanego na terenie nieruchomości przy ul. Kłoczowskiego 14, na działce ewidencyjnej Nr 14/12, obręb 5.
Jednocześnie wyznaczam na dzień 7.05.2018r. o godz. 15.00 (poniedziałek) termin oględzin
w terenie przy udziale stron. Zebranie uczestników odbędzie się na terenie nieruchomości przy ul. Kłoczowskiego 14 w Elblągu.
W niniejszej sprawie liczba stron postępowania przekracza 20, w związku z powyższym zgodnie z art. 83a ust. 7 ustawy o ochronie przyrody oraz art. 49 k.p.a., informacja o wszczęciu postępowania została podana do publicznej wiadomości poprzez zamieszczenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Elblągu, w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Elblągu. Zgodnie z art. 49 k.p.a. zawiadomienie uznaje się za doręczone po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia niniejszego obwieszczenia.
Stosownie do art. 79 ust. 2 ustawy z dnia kodeks postępowania administracyjnego strona ma prawo brać udział w przeprowadzeniu dowodu, może zadawać pytania stronom oraz składać wyjaśnienia. Ponadto strona w każdym stadium postepowania, a przed wydaniem decyzji ma możliwość wypowiedzenia się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań. Strony mogą zapoznać się z zebranym materiałem dowodowym w Urzędzie Miejskim w Elblągu ul. Łączności 1, Referacie Ochrony Środowiska, pokój nr 242, tel. 55 239 31 50, w godzinach 7.30 – 15.30 (pn., śr., czw.), 7.30 – 16.30 (wt.) i 7.30 -14.30 (pt.).
Jednocześnie informuję, że zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2017r., poz. 1257 ze zm.) z uwagi na złożoność prowadzonego postępowania przedłużam termin rozpatrzenia wniosku do dnia 05.07.2018r. Nadmieniam również, że zgodnie z art. 37 k.p.a. strona ma prawo do ponaglenia. Ponaglenie składa się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Elblągu za pośrednictwem organu prowadzącego postepowanie.
Informacje o artykule
Podmiot publikujący: | |
---|---|
Osoba odpowiedzialna: | |
Osoba publikująca: | Anna Dziadosz |
Data wytworzenia: | |
Data publikacji: | 17.04.2018 08:02 |
Data aktualizacji: | |
Liczba wyświetleń: | 561 |
Artykuły archiwalne
Lp. | Tytuł | Data modyfikacji | Zredagował |
---|