2018-02-01 10:29:28
Obwieszczenie Prezydenta Miasta Elbląg Nr ROŚ.6131.16.2018.AZ z dnia 31.01.2018r. o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie drzew zlokalizowanych na terenie działki ewidencyjnej Nr 177/3, obręb 11 przy ul. Płk. Dąbka 112 w Elblągu.
Elbląg, dnia 31.01.2018r.
ROŚ.6131.16.2018.AZ
O B W I E S Z C Z E N I E
Na podstawie art. 49, art. 61 § 4, art. 85 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz.U. z 2017r., poz. 1257), w związku z art. 83, art. 83a ust. 1 i 7, art. 83c ust. 1 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody (t.j. Dz. U. z 2016, poz. 2134, ze zm.),
Prezydent Miasta Elbląg
zawiadamia,
że w dniu 24.01.2018r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek Elbląskiej Spółdzielni Mieszkaniowej „Sielanka” ul. Gwiezdna 26/27, 82-300 Elbląg, w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie drzew zlokalizowanych na terenie działki ewidencyjnej Nr 177/3, obręb 11 przy ul. Płk. Dąbka 112 w Elblągu.
Jednocześnie wyznaczam na dzień 21.02.2018r. (środa) godz. 14.30 termin oględzin w terenie przy udziale stron. Zebranie uczestników odbędzie się przy ul. Płk. Dąbka 112 w Elblągu.
W niniejszej sprawie liczba stron postępowania przekracza 20, w związku z powyższym zgodnie z art. 83a ust. 7 ustawy o ochronie przyrody oraz art. 49 k.p.a., informacja o wszczęciu postępowania została podana do publicznej wiadomości poprzez zamieszczenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Elblągu oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Elblągu. Zgodnie z art. 49 k.p.a. zawiadomienie uznaje się za doręczone po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia niniejszego obwieszczenia.
Stosownie do art. 79 ust. 2 ustawy z dnia kodeks postępowania administracyjnego strona ma prawo brać udział w przeprowadzeniu dowodu, może zadawać pytania stronom oraz składać wyjaśnienia. Ponadto strona w każdym stadium postepowania, a przed wydaniem decyzji ma możliwość wypowiedzenia się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań. Strony mogą zapoznać się z zebranym materiałem dowodowym w Urzędzie Miejskim w Elblągu ul. Łączności 1, Referacie Ochrony Środowiska, pokój nr 241, tel. 55 239 31 03, w godzinach 7.30 – 15.30 (pn., śr., czw.), 7.30 – 16.30 (wt.) i 7.30 -14.30 (pt.).
Jednocześnie informuję, że zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2017r., poz. 1257) z uwagi na złożoność prowadzonego postępowania przedłużam termin rozpatrzenia wniosku do dnia 24.04.2018r. Nadmieniam również, że zgodnie z art. 37 k.p.a. strona ma prawo do ponaglenia. Ponaglenie składa się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Elblągu za pośrednictwem organu prowadzącego postepowanie.
Informacje o artykule
Podmiot publikujący: | |
---|---|
Osoba odpowiedzialna: | |
Osoba publikująca: | Anna Zalewska |
Data wytworzenia: | |
Data publikacji: | 01.02.2018 10:29 |
Data aktualizacji: | |
Liczba wyświetleń: | 601 |
Artykuły archiwalne
Lp. | Tytuł | Data modyfikacji | Zredagował |
---|