button
   
 
pomniejsz powiększ
 

 
drukuj Stworz PDF

2013-06-13 14:00:22

Dyrektor Zarządu Zieleni Miejskiej


ogłasza nabór kandydatów na stanowisko: specjalista do spraw płac i księgowości w Dziale Ekonomiczno - Księgowym.

1.     Wymagania niezbędne:

a)     obywatelstwo polskie,

b)    pełna zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,

c)     niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

d)    wykształcenie – co najmniej średnie,

e)     bezproblemowa obsługa komputera,

f)     znajomość obsługi programów:

SAGE Symfonia Kadry i płace w wersji co najmniej 2012,

Płatnik ZUS w wersji co najmniej 8, Pakiet MS Office ( Word, Excel),

g)    znajomość przepisów prawa o wynagradzaniu pracowników samorządowych, o systemie ubezpieczeń społecznych, o świadczeniach pieniężnych, z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, o podatku dochodowym od osób fizycznych,

h)     znajomość zagadnień z zakresu kodeksu pracy, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o finansach publicznych, o rachunkowości,

i)      co najmniej 3 letni staż pracy ze szczególnym uwzględnieniem pracy na podobnym stanowisku w samorządowych jednostkach organizacyjnych.

2.     Wymagania dodatkowe:

a)     znajomość programu komputerowego SAGE Symfonia Finanse i Księgowość,

b)    znajomość ogólna zagadnień rachunkowości budżetowej,

c)     odbyte szkolenia potwierdzające posiadane kwalifikacje zawodowe ( w tym  dotyczące obsługi programu SAGE Symfonia Kadry i Płace),

d)    posiadanie następujących cech osobowości i umiejętności: samodzielność w wyszukiwaniu i zdobywaniu niezbędnych informacji, ocenianie i wyciąganie wniosków z posiadanych informacji, komunikatywność, dobra organizacja pracy, konsekwencja w realizowaniu zadań, terminowość, dyspozycyjność, odporność na stres, umiejętność pracy w zespole,

e)     umiejętność korzystania z komunikacji elektronicznej.

3.     Czynności podstawowe na stanowisku pracy:

a)     sporządzanie list płac dla pracowników ( w tym: naliczanie zasiłków z ubezpieczenia społecznego, naliczanie potraceń) zgodnie z obowiązującymi przepisami,

b)    rozliczanie i wypłacanie wynagrodzeń bezosobowych,

c)     prowadzenie ewidencji płacowej, podatkowej i ubezpieczeniowej,

d)    sporządzanie i przekazywanie dokumentów zgłoszeniowych, rozliczeniowych i innych wynikających z przepisów o ubezpieczeniach społecznych i zdrowotnych,

e)     prowadzenie dokumentacji związanej z rozliczeniami podatku dochodowego  od osób fizycznych z urzędem skarbowym,

f)     załatwianie interesantów i innych spraw wynikających z pełnienia obowiązków na danym stanowisku,

g)    sporządzanie sprawozdań z zakresu wynagrodzeń.

 

 

4.     Warunki pracy:

a)     Miejsce pracy- siedziba Zarządu Zieleni Miejskiej w Elblągu, ul. Krakusa 13-16,

b)    Praca na pełny etat, obowiązująca norma czasu pracy wynosi 8 godzin na dobę i 40 godzin tygodniowo w trzymiesięcznym okresie rozliczeniowym.,

5.     W miesiącu poprzedzającym nabór osób zatrudnienie osób niepełnosprawnych w Zarządzie Zieleni Miejskiej w Elblągu wynosiło poniżej 6%:

 

Zainteresowane osoby prosimy o złożenie listu motywacyjnego oraz życiorysu (CV)

Z następującymi dokumentami:

  1. kopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie,
  2. kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje ( ukończone studia podyplomowe, kursy, certyfikaty umiejętności lub certyfikaty językowe)
  3. kopia dowodu osobistego ( ksero),
  4. oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  5. oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ( w przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego),
  6. oświadczenie kandydata  o stanie zdrowia pozwalającego na pracę na wskazanym stanowisku ( w przypadku zatrudnienia kandydat zostanie skierowany na badania lekarskie wstępne do wskazanego lekarza medycyny pracy),
  7. Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

W przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia  do wglądu pracodawcy oryginały dokumentów.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i CV powinny być

 opatrzone klauzulą:

„ wyrażam zgodę na przetwarzanie  moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997roku o ochronie danych osobowych ( Dz.U. z dnia 2002 roku Nr 101 poz.926 ze zmianami) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych ( Dz.U.z 2008 roku Nr 223 poz.1458 ze zmianami)”

 

Komplet dokumentów w zamkniętej kopercie z dopiskiem:

 

„ STANOWISKO: SPECJALISTA DO SPRAW PŁAC I KSIĘGOWOŚCI

W DZIALE  EKONOMICZNO – KSIĘGOWYM”

 

należy składać osobiście w siedzibie Zarządu Zieleni Miejskiej w Elblągu lub drogą pocztową na adres:

Zarząd Zieleni Miejskiej w Elblągu – Kadry pok. 25

Ul. Krakusa 13-16

82-300 Elbląg

w terminie do dnia 21 czerwca 2013 roku ( liczy się data wpływu do Zarządu Zieleni Miejskiej)

Aplikacje, które wpłyną  do Zarządu Zieleni Miejskiej niekompletne lub po określonym wyżej terminie  n i e   b ę d ą  r  oz p a t r y w a n e.

Informacja o wynikach konkursu będzie umieszczona na Tablicy Ogłoszeniowej w Zarządzie Zieleni Miejskiej w Elblągu ul. Krakusa 13-16  oraz na stronie internetowej Zarządu Zieleni Miejskiej

www.zzm.elblag.pl  oraz w Biuletynie Informacji Publicznej.

 

Dyrektor Zarządu Zieleni Miejskiej

                                                                                  Mgr inż. Leon Jerzy Budzisiak

Informacje o artykule

Podmiot publikujący:
Osoba odpowiedzialna:
Osoba publikująca: Marcin Jacek Kownacki
Data wytworzenia:
Data publikacji: 13.06.2013 14:00
Data aktualizacji:
Liczba wyświetleń: 2847

Artykuły archiwalne

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował