2013-06-13 14:00:22
Dyrektor Zarządu Zieleni Miejskiej
ogłasza nabór kandydatów na stanowisko: specjalista do spraw płac i księgowości w Dziale Ekonomiczno - Księgowym.
1. Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie,
b) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
c) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
d) wykształcenie – co najmniej średnie,
e) bezproblemowa obsługa komputera,
f) znajomość obsługi programów:
SAGE Symfonia Kadry i płace w wersji co najmniej 2012,
Płatnik ZUS w wersji co najmniej 8, Pakiet MS Office ( Word, Excel),
g) znajomość przepisów prawa o wynagradzaniu pracowników samorządowych, o systemie ubezpieczeń społecznych, o świadczeniach pieniężnych, z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, o podatku dochodowym od osób fizycznych,
h) znajomość zagadnień z zakresu kodeksu pracy, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o finansach publicznych, o rachunkowości,
i) co najmniej 3 letni staż pracy ze szczególnym uwzględnieniem pracy na podobnym stanowisku w samorządowych jednostkach organizacyjnych.
2. Wymagania dodatkowe:
a) znajomość programu komputerowego SAGE Symfonia Finanse i Księgowość,
b) znajomość ogólna zagadnień rachunkowości budżetowej,
c) odbyte szkolenia potwierdzające posiadane kwalifikacje zawodowe ( w tym dotyczące obsługi programu SAGE Symfonia Kadry i Płace),
d) posiadanie następujących cech osobowości i umiejętności: samodzielność w wyszukiwaniu i zdobywaniu niezbędnych informacji, ocenianie i wyciąganie wniosków z posiadanych informacji, komunikatywność, dobra organizacja pracy, konsekwencja w realizowaniu zadań, terminowość, dyspozycyjność, odporność na stres, umiejętność pracy w zespole,
e) umiejętność korzystania z komunikacji elektronicznej.
3. Czynności podstawowe na stanowisku pracy:
a) sporządzanie list płac dla pracowników ( w tym: naliczanie zasiłków z ubezpieczenia społecznego, naliczanie potraceń) zgodnie z obowiązującymi przepisami,
b) rozliczanie i wypłacanie wynagrodzeń bezosobowych,
c) prowadzenie ewidencji płacowej, podatkowej i ubezpieczeniowej,
d) sporządzanie i przekazywanie dokumentów zgłoszeniowych, rozliczeniowych i innych wynikających z przepisów o ubezpieczeniach społecznych i zdrowotnych,
e) prowadzenie dokumentacji związanej z rozliczeniami podatku dochodowego od osób fizycznych z urzędem skarbowym,
f) załatwianie interesantów i innych spraw wynikających z pełnienia obowiązków na danym stanowisku,
g) sporządzanie sprawozdań z zakresu wynagrodzeń.
4. Warunki pracy:
a) Miejsce pracy- siedziba Zarządu Zieleni Miejskiej w Elblągu, ul. Krakusa 13-16,
b) Praca na pełny etat, obowiązująca norma czasu pracy wynosi 8 godzin na dobę i 40 godzin tygodniowo w trzymiesięcznym okresie rozliczeniowym.,
5. W miesiącu poprzedzającym nabór osób zatrudnienie osób niepełnosprawnych w Zarządzie Zieleni Miejskiej w Elblągu wynosiło poniżej 6%:
Zainteresowane osoby prosimy o złożenie listu motywacyjnego oraz życiorysu (CV)
Z następującymi dokumentami:
- kopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje ( ukończone studia podyplomowe, kursy, certyfikaty umiejętności lub certyfikaty językowe)
- kopia dowodu osobistego ( ksero),
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ( w przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego),
- oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającego na pracę na wskazanym stanowisku ( w przypadku zatrudnienia kandydat zostanie skierowany na badania lekarskie wstępne do wskazanego lekarza medycyny pracy),
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
W przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginały dokumentów.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i CV powinny być
opatrzone klauzulą:
„ wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997roku o ochronie danych osobowych ( Dz.U. z dnia 2002 roku Nr 101 poz.926 ze zmianami) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych ( Dz.U.z 2008 roku Nr 223 poz.1458 ze zmianami)”
Komplet dokumentów w zamkniętej kopercie z dopiskiem:
„ STANOWISKO: SPECJALISTA DO SPRAW PŁAC I KSIĘGOWOŚCI
W DZIALE EKONOMICZNO – KSIĘGOWYM”
należy składać osobiście w siedzibie Zarządu Zieleni Miejskiej w Elblągu lub drogą pocztową na adres:
Zarząd Zieleni Miejskiej w Elblągu – Kadry pok. 25
Ul. Krakusa 13-16
82-300 Elbląg
w terminie do dnia 21 czerwca 2013 roku ( liczy się data wpływu do Zarządu Zieleni Miejskiej)
Aplikacje, które wpłyną do Zarządu Zieleni Miejskiej niekompletne lub po określonym wyżej terminie n i e b ę d ą r oz p a t r y w a n e.
Informacja o wynikach konkursu będzie umieszczona na Tablicy Ogłoszeniowej w Zarządzie Zieleni Miejskiej w Elblągu ul. Krakusa 13-16 oraz na stronie internetowej Zarządu Zieleni Miejskiej
www.zzm.elblag.pl oraz w Biuletynie Informacji Publicznej.
Dyrektor Zarządu Zieleni Miejskiej
Mgr inż. Leon Jerzy Budzisiak
Informacje o artykule
Podmiot publikujący: | |
---|---|
Osoba odpowiedzialna: | |
Osoba publikująca: | Marcin Jacek Kownacki |
Data wytworzenia: | |
Data publikacji: | 13.06.2013 14:00 |
Data aktualizacji: | |
Liczba wyświetleń: | 2893 |
Artykuły archiwalne
Lp. | Tytuł | Data modyfikacji | Zredagował |
---|