button
   
 
pomniejsz powiększ
 

 
drukuj Stworz PDF

2009-09-15 16:11:28

Kierownik Domu dla Bezdomnych im. Św. Brata Alberta w Elblągu


ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze referent administracyjno-gospodarczy w wymiarze

LISTA KANDYDATÓW SPEŁNIAJĄCYCH WYMAGANIA FORMALNE

określone w ogłoszeniu o naborze na stanowisko Referent administracyjno-gospodarczy w wymiarze 3/4 etatu w Domu dla Bezdomnych im. Św. Brata Alberta w Elblągu

Informujemy, że w wyniku wstępnej weryfikacji na w/w stanowisko pracy do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowali się następujący kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu:

Lp.          Imię i Nazwisko                                  Miejsce zamieszkania

1.            Agnieszka Denka                                Kępki, Nowy Dwór Gdański

2.            Tomasz Agejczyk                                Elbląg

Elbląg, dnia 28 września 2009 r.









Kierownik Domu dla Bezdomnych im. Św. Brata Alberta w Elblągu ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze referent administracyjno-gospodarczy w wymiarze 3/4 etatu w Domu dla Bezdomnych im. Św. Brata Alberta w Elblągu ul. Nowodworska 49. 

1. Określenie stanowiska urzędniczego:

Referent administracyjno-gospodarczy - 3/4 etatu
 

2. Wymagania niezbędne:

-          wykształcenie min. średnie,

-          co najmniej 2 letni staż pracy w administracji samorządowej, 

-          umiejętność analitycznego myślenia; formułowania wniosków,

-          dobra znajomość i umiejętność obsługi podstawowych komputerowych programów użytkowych oraz Internetu, 

-          znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie powiatowym i gminnym, przepisów wykonawczych oraz Ustawy o zamówieniach publicznych,

-          obywatelstwo polskie,

-          niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe,

-          zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, nieposzlakowana opinia. 

3. Wymagania dodatkowe:

-          dyspozycyjność, zmysł organizacyjny, samodzielność i inicjatywa na stanowisku pracy,

-          systematyczność, dokładność w wykonywaniu pracy, umiejętność nawiązywania kontaktów, umiejętność pracy w zespole,     obowiązkowość i punktualność.        

      4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

-          prowadzenie dokumentacji kadrowej,

-          dokonywanie zakupów środków gospodarczych, materiałów pomocniczych i biurowych zgodnie z ustawą o zamówieniach publicznych,

-          prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia,

-          bieżąca współpraca z Urzędem Miejskim i Miejskim Ośrodkiem Pomocy Społecznej.    

5. Wymagane dokumenty:

             - życiorys (CV), list motywacyjny,

             - oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne

               przestępstwo skarbowe, oświadczenie o zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,

             - dokument poświadczający wymagane wykształcenie,

             - inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i innych umiejętnościach, opinie,  referencje.

Wymagane dokumenty należy przesyłać pocztą na adres:

 

Dom dla Bezdomnych im. Św. Brata Alberta w Elblągu, ul. Nowodworska 49,  82-300 Elbląg 

lub składać osobiście  w siedzibie administracji Domu dla Bezdomnych im. Św. Brata Alberta w Elblągu, ul. Nowodworska 49  w terminie od dnia 14 września 2009r. do dnia 27 września 2009r. w zamkniętych kopertach z następującą adnotacją: "Nabór na stanowisko urzędnicze Referent administracyjno-gospodarczy w wymiarze 3/4 etatu w terminie do dnia 27.09.2009r."

Dokumenty, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej (BIP) na stronie internetowej Urzędu Miejskiego

w Elblągu /www.umelblag.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Domu dla Bezdomnych w Elblągu, ul. Nowodworska 49.

........................................

Wymagane dokumenty: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być

opatrzone klauzulą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji

procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.) oraz Ustawą

z dn.21.11.2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz.1458)".

 

 

 

 

 

Informacje o artykule

Podmiot publikujący:
Osoba odpowiedzialna:
Osoba publikująca: Marcin Jacek Kownacki
Data wytworzenia:
Data publikacji: 15.09.2009 16:11
Data aktualizacji: 28.09.2009 12:39
Liczba wyświetleń: 5435

Artykuły archiwalne

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował