2016-09-13 15:05:56
Nabór na kierownicze stanowisko urzędnicze
Nabór na kierownika Specjalistycznego Ośrodka Wsparcia dla Ofiar Przemocy w Rodzinie
DYREKTOR MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ ogłasza nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze
w MOPS w Elblągu ul. Winna 9.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w sierpniu 2016r. w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił więcej niż 6%.
- Określenie stanowiska:
KIEROWNIK SPECJALISTYCZNEGO OSRODKA WSPARCIA DLA OFIAR PRZEMOCY W RODZINIE
/pełny etat, umowa na czas określony, równoważny czas pracy, 40 godzin tygodniowo, przewidywany termin rozpoczęcia pracy /październik 2016r./.
- Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie;
- wykształcenie wyższe I lub II stopnia, preferowane kierunki: pedagogika, pedagogika specjalna, psychologia, socjologia, socjoterapia ;
- specjalizacja z organizacji pomocy społecznej;
- co najmniej 3 letni staż pracy w pomocy społecznej;
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe
oraz zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych, nieposzlakowana opinia.
- 3. Wymagania dodatkowe:
- umiejętność obsługi komputera
- znajomość ustawy o pomocy społecznej, ustawy o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie
- umiejętność pracy w zespole i organizacji jego pracy
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) Nadzór i koordynacja pod względem merytorycznym nad podległymi pracownikami SOW.
2) Dbanie i odpowiedzialność za bezpieczeństwo i zdrowie klientów będących pod opieką SOW.
3) Czuwanie nad prawidłową realizacją obowiązków podległych pracowników.
4) Sporządzanie sprawozdań statystycznych, merytorycznych ośrodka.
5) Nawiązywanie i podtrzymywanie współpracy z różnymi instytucjami zewnętrznymi takimi jak: policja, szkoły, sądy, kuratorzy i innymi w celu zwiększenia efektywności oddziaływań.
6) Kontrola dokumentacji prowadzonej przez podległych pracowników pod kątem zgodności z obowiązującymi standardami.
7) Organizowanie superwizji i prowadzenie zebrań organizacyjnych.
- Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV), list motywacyjny – podpisane odręcznie;
- oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego
lub za umyślne przestępstwo skarbowe oraz oświadczenie o zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu
z pełni praw publicznych – podpisane odręcznie;
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach, świadectwa pracy, opinie, referencje, zaświadczenia.
Wymagane dokumenty należy przesyłać pocztą na adres:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Elblągu, ul. Winna 9, 82-300 Elbląg
lub składać osobiście w siedzibie MOPS w Elblągu ul. Winna 9 p. 317
w terminie od 13 września 2016 r. do 22 września 2016 r. w zamkniętych kopertach z następującą adnotacją:
„Nabór na stanowisko kierownik Specjalistycznego Ośrodka Wsparcia dla Ofiar Przemocy w Rodzinie do 22.09.2016r.”
Dokumenty, które wpłyną do MOPS po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej (BIP) na stronie internetowej MOPS w Elblągu /www.mops.elblag.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie MOPS przy ul. Winnej 9.
........................................
Wymagane dokumenty : list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz.922) oraz ustawą z dn. 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz.902)”.
Informacje o artykule
Podmiot publikujący: | |
---|---|
Osoba odpowiedzialna: | Anna Szałkowska |
Osoba publikująca: | Zbigniew Siwoń |
Data wytworzenia: | |
Data publikacji: | 13.09.2016 15:05 |
Data aktualizacji: | |
Liczba wyświetleń: | 398 |
Artykuły archiwalne
Lp. | Tytuł | Data modyfikacji | Zredagował |
---|