2011-12-08 10:40:12
UDZIELENIE ULG W SPŁACIE NALEŻNOŚCI PIENIEŻNYCH MAJĄCYCH CHARAKTER CYWILNOPRAWNY PRZYPADAJĄCYCH GMINIE MIEJSKIEJ ELBLĄG
MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW
Departament Dochodów Budżetowych
ul. Łączności 1 82-300 Elbląg
Budynek główny „A”, IV piętro
Pokój 410
Tel.: +48 (55) 239-32-16
Mail: sddb@umelblag.pl
Godziny Pracy:
7:30-15:30 poniedziałek, środa, czwartek
7:30-16:30 wtorek
7:30-14:30 piątek
………………………………………………………………………………………………
WYKAZ WYMAGANYCH DOKUMENTÓW
Osoby fizyczne:
- wniosek o udzielenie ulg - załącznik nr 1.
- oświadczenie o stanie majątkowym – załącznik nr 2.
- inne, na żądanie organu w trakcie prowadzenia postępowania.
Osoby fizyczne prowadzące działalność oraz osoby prawne:
- wniosek o udzielenie ulgi – załącznik nr 1.
- oświadczenie o stanie majątkowym (tylko w przypadku osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą) – załącznik nr 2.
- potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię aktualnego odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej
- kopię zaświadczenia o numerze identyfikacyjnym REGON.
- wszystkie zaświadczenia o pomocy de minimis, otrzymane w roku kalendarzowym, w którym przedsiębiorca ubiega się o pomoc oraz w ciągu 2 poprzedzających go lat kalendarzowych albo oświadczenie o wielkości pomocy de minimis uzyskanej w tym okresie, względnie oświadczenie o nieotrzymaniu takiej pomocy (załącznik do Uchwały XII/309/2012 z 14.02.2012r.) – załącznik nr 3.
- formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis (załącznik do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 27.02.2013r. Dz. U. z 2013, poz. 276) – załącznik nr 4 lub oświadczenie o nieotrzymaniu takiej pomocy (załącznik do Uchwały XII/309/2012 z 14.02.2012r.) – załącznik nr 5.
- potwierdzone za zgodność z oryginałem kopie sprawozdań finansowych za 3 ostatnie lata obrachunkowe: takie jak: bilans, rachunek zysków i strat, sprawozdanie F-01, roczne zeznanie podatkowe, a w przypadku przedsiębiorców, którzy rozpoczęli działalność w danym roku podatkowym w/w dokumenty z okresu prowadzenia powyższej działalności.
- informację o faktycznie wykonywanej działalności gospodarczej.
- w przypadku toczącego się postępowania układowego lub upadłościowego – kopia postanowienia o otwarciu postępowania układowego lub postanowienia o ogłoszeniu upadłości.
- inne, na żądanie organu podatkowego w trakcie prowadzenia postępowania.
…………………………………………………………………………………………………
OPŁATY SKARBOWE
Nie pobiera się.
…………………………………………………………………………………………………
TERMIN ZAŁATWIANIA SPRAWY
Niezwłocznie jednak nie później niż w ciągu 30 dni, a sprawy szczególnie skomplikowane nie później niż w ciągu 2 miesięcy od dnia wszczęcia postępowania.
…………………………………………………………………………………………………...
TRYB ODWOŁAWCZY
Brak
…………………………………………………………………………………………………...
PODSTAWA PRAWNA
● uchwała Nr XII/309/2012 Rady Miejskiej w Elblągu z dnia 14 lutego 2012r. w sprawie szczegółowych zasad, sposobu i trybu umarzania, odraczania lub rozkładania na raty spłaty należności pieniężnych mających charakter cywilnoprawny przypadających Gminie Miasto Elbląg oraz jej jednostkom podległym, a także wskazania organu i osób do tego uprawnionych.
● ustawa o gospodarce nieruchomościami z dnia 21 sierpnia 1997r. (Dz. U.z 2010r, Nr 102, poz 651).
…………………………………………………………………………………………………
UWAGI
Pobrane dokumenty należy drukować dwustronnie.
Informacje o artykule
Podmiot publikujący: | |
---|---|
Osoba odpowiedzialna: | |
Osoba publikująca: | Milena Grynis |
Data wytworzenia: | |
Data publikacji: | 08.12.2011 10:40 |
Data aktualizacji: | 07.11.2013 13:55 |
Liczba wyświetleń: | 1220 |