button
   
 
pomniejsz powiększ
 

 
drukuj Stworz PDF

2011-12-08 10:40:12

UDZIELENIE ULG W SPLACIE NALEZNOSCI PIENIEŻNYCH MAJACYCH CHARAKTER CYWILNOPRAWNY PRZYPADAJACYCH GMINIE MIEJSKIEJ ELBLĄG


MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW
Departament Dochodów Budżetowych
ul. Łączności 1  82-300 Elbląg
Budynek główny „A”, IV piętro
Pokój 410
Tel.: +48 (55) 239-32-16
Mail: magdalena.makarewicz@umelblag.pl
Godziny Pracy:
730-1530 poniedziałek, środa, czwartek
730-1630 wtorek
730-1430 piątek
………………………………………………………………………………………………

WYKAZ WYMAGANYCH DOKUMENTÓW
Osoby fizyczne:
- wniosek o udzielenie ulg - załącznik nr 1.
- oświadczenie o stanie majątkowym – załącznik nr 2.
- inne, na żądanie organu w trakcie prowadzenia postępowania.

Osoby fizyczne prowadzące działalność oraz osoby prawne:
-  wniosek o udzielenie ulgi – załącznik nr 1.
- oświadczenie o stanie majątkowym (tylko w przypadku osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą) – załącznik nr 2.
- potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię aktualnego odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej
- kopię zaświadczenia o numerze identyfikacyjnym REGON.
- wszystkie zaświadczenia o pomocy de minimis, otrzymane w roku kalendarzowym,
w którym przedsiębiorca ubiega się o pomoc oraz w ciągu 2 poprzedzających go lat kalendarzowych albo oświadczenie o wielkości pomocy de minimis uzyskanej w tym okresie, względnie oświadczenie o nieotrzymaniu takiej pomocy (załącznik do Uchwały XXIX/623/2010 z 24.06.2010r.) – załącznik nr 3.
- formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis (załącznik
do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 29.03.2010r. Dz. U. z 2010, Nr 53, poz. 311) – załącznik nr 4  lub oświadczenie o nieotrzymaniu takiej pomocy (załącznik do Uchwały XXIX/623/2010 z 24.06.2010r.) – załącznik nr 5.
- potwierdzone za zgodność z oryginałem kopie sprawozdań finansowych za 3 ostatnie lata obrachunkowe: takie jak: bilans, rachunek zysków i strat, sprawozdanie   F-01, roczne zeznanie podatkowe, a w przypadku przedsiębiorców, którzy rozpoczęli działalność w danym roku podatkowym w/w dokumenty z okresu prowadzenia powyższej działalności.
- informację o faktycznie wykonywanej działalności gospodarczej.
- w przypadku toczącego się postępowania układowego lub upadłościowego – kopia postanowienia o otwarciu postępowania układowego lub postanowienia o ogłoszeniu upadłości.
-  inne, na żądanie organu podatkowego w trakcie prowadzenia postępowania.
…………………………………………………………………………………………………...


OPŁATY SKARBOWE
Nie pobiera się.
…………………………………………………………………………………………………
TERMIN ZAŁATWIANIA SPRAWY
Niezwłocznie jednak nie później niż w ciągu 30 dni, a sprawy szczególnie skomplikowane nie później niż w ciągu  2 miesięcy od dnia wszczęcia postępowania.
…………………………………………………………………………………………………...
TRYB ODWOŁAWCZY
Brak
…………………………………………………………………………………………………...
PODSTAWA PRAWNA
● uchwała Nr XXVIII/595/2010 Rady Miejskiej w Elblągu    z dnia 22 kwietnia 2010r.
oraz uchwała zmieniająca Nr XXIX/623/2010 z dnia 24 czerwca 2010r. w sprawie szczegółowych zasad i trybu umarzania, odraczania lub rozkładania na raty należności pieniężnych mających charakter cywilnoprawny przypadających Gminie Miasto Elbląg
oraz jej jednostkom podległym, a także wskazania organu i osób do tego uprawnionych.
● ustawa o gospodarce nieruchomościami z dnia 21 sierpnia 1997r. (Dz. U. nr 102,
poz 1651).
…………………………………………………………………………………………………...
UWAGI
 Pobrane dokumenty należy drukować dwustronnie.

Informacje o artykule

Podmiot publikujący:
Osoba odpowiedzialna:
Osoba publikująca: Milena Grynis
Data wytworzenia:
Data publikacji: 08.12.2011 10:40
Data aktualizacji:
Liczba wyświetleń: 569

Artykuły archiwalne

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował