2006-06-07 18:46:47
Zarządzenie Dyrektora MOPS - regulamin naboru
Zarządzenie Dyrektora MOPS w Elblągu w sprawie wprowadzenia regulaminu naboru kandydatów na stanowiska urzędnicze w MOPS w Elblągu oraz ustalenia składów komisji do przeprowadzenia naboru kandydatów.
Zarządzenie Nr 12/2006
Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Elblągu z dnia 10 maja 2006r
w sprawie wprowadzenia regulaminu naboru kandydatów na stanowiska urzędnicze w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Elblągu oraz ustalenia składów komisji do przeprowadzenia naboru kandydatów.
w sprawie wprowadzenia regulaminu naboru kandydatów na stanowiska urzędnicze w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Elblągu oraz ustalenia składów komisji do przeprowadzenia naboru kandydatów.
Na podstawie art. 3a ustawy z dnia 22 marca 1990 roku o pracownikach samorządowych ( Dz.U Nr 142, poz. 1593, Dz.U z 2002r Nr 113, poz. 984, , Nr 214, poz. 1806, Dz.U. z 2005r Nr 10, poz. 71, Nr 23, poz.192, Nr 122, poz.1020) oraz § 8 ust.3 pkt.5 Regulaminu Organizacyjnego Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Elblągu, określonego Zarządzeniem Nr 4/2006 Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Elblągu z dnia 28 lutego 2006r, zarządzam co następuje:
§ 1.
Wprowadzam regulamin naboru kandydatów na stanowiska urzędnicze w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Elblągu – określony w Załączniku Nr 1 do niniejszego zarządzenia.
§ 2.
Ustalam składy komisji do przeprowadzania naborów kandydatów na stanowiska urzędnicze w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Elblągu:I. W przypadku naboru kandydatów na kierownicze stanowiska urzędnicze, w skład komisji wchodzą:
1) Dyrektor MOPS – przewodniczący komisji,
2) Zastępca Dyrektora MOPS – członek komisji,
3) Główny Księgowy – członek komisji,
4) Pracownik ds. kadr – członek komisji, zapewniający jednocześnie jej obsługę techniczną.
II. W przypadku naboru kandydatów na pozostałe stanowiska urzędnicze, w skład komisji wchodzą:
1) Dyrektor MOPS lub Zastępca Dyrektora MOPS – przewodniczący komisji,
2) Kierownik Działu, do którego prowadzony jest nabór – członek komisji,
3) Kierownik Działu Kontroli, Instruktażu i Poradnictwa Specjalistycznego lub wyznaczony przez Dyrektora inny pracownik tego działu – członek komisji,
4) Pracownik ds. kadr – członek komisji, zapewniający jednocześnie jej obsługę techniczną.
§ 3.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.Informacje o artykule
Podmiot publikujący: | |
---|---|
Osoba odpowiedzialna: | Kazimierz Żelazko |
Osoba publikująca: | Zbigniew Siwoń |
Data wytworzenia: | |
Data publikacji: | 07.06.2006 18:46 |
Data aktualizacji: | 07.06.2006 18:46 |
Liczba wyświetleń: | 4816 |
Artykuły archiwalne
Lp. | Tytuł | Data modyfikacji | Zredagował |
---|