button
   
 
pomniejsz powiększ
 

 
drukuj Stworz PDF

2022-01-05 14:13:55

Zgłaszanie naruszeń prawa


  1. Zarządzenie Nr 530/2021 Prezydenta Miasta Elbląg z dnia 22 grudnia 2021 w sprawie wdrożenia w Urzędzie Miejskim w Elblągu Regulaminu zgłaszania nieprawidłowości oraz ochrony osób dokonujących zgłoszeń http://um-elblag.samorzady.pl/art/id/66878
  2. Zgłoszenia mogą składać pracownicy Urzędu, byli pracownicy oraz kontrahenci związani z Urzędem Miejskim w Elblągu.

  3. Przedmiotem zgłoszenia są mogą być sprawy dotyczące:

        1) zamówień publicznych;

        2) ochrony środowiska;

        3) kwestii etycznych (naruszenia zasad Kodeksu Etyki pracowników Urzędu, naruszenia praw człowieka stwarzające lub mogące stwarzać zagrożenie życia, zdrowia lub wolności osobistej);

        4) konfliktu interesu.

    4. Link do aplikacji: https://app.sygnanet.pl/umelblag/pl

Informacje o artykule

Podmiot publikujący:
Osoba odpowiedzialna:
Osoba publikująca: Marcin Jacek Kownacki
Data wytworzenia:
Data publikacji: 05.01.2022 14:13
Data aktualizacji:
Liczba wyświetleń: 553

Artykuły archiwalne

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował