button
   
 
pomniejsz powiększ
 

 
drukuj Stworz PDF

2019-07-18 08:51:50

Obwieszczenie Prezydenta Miasta Elbląg z dnia 18.07.2019 rok


zawiadamiam o podjęciu przez Radę Miejską w Elblągu: uchwały Nr VI/172/2019 z dnia 27 czerwca 2019 r. o przystąpieniu do sporządzania zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy-miasta Elbląg dla terenu przy ulicy Lotniczej, uchwały Nr VI/173/2019 z dnia 27 czerwca 2019 r. o przystąpieniu do sporządzania zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy-miasta Elbląg w zakresie koncepcji rozwoju układu komunikacyjnego oraz zasad obsługi komunikacyjnej oraz o wszczęciu postępowania związanego z przeprowadzeniem strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, dotyczącej projektów ww. zmian studium.

Na podstawie art. 11 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 1945, z 2019 r. poz. 60, 235, 730,1009) oraz art. 39 ust. 1 w związku z art. 46 pkt 1 ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 2081, z 2019 r. poz. 630) zawiadamiam o podjęciu przez Radę Miejską w Elblągu:

uchwały Nr VI/172/2019 z dnia 27 czerwca 2019 r. o przystąpieniu do sporządzania zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy-miasta Elbląg dla terenu przy ulicy Lotniczej,

uchwały Nr VI/173/2019 z dnia 27 czerwca 2019 r. o przystąpieniu do sporządzania zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy-miasta Elbląg w zakresie koncepcji rozwoju układu komunikacyjnego oraz zasad obsługi komunikacyjnej

oraz o wszczęciu postępowania związanego z przeprowadzeniem strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, dotyczącej projektów ww. zmian studium.

Zainteresowani mogą składać wnioski do ww. zmian studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy – miasta Elbląg.

Wnioski należy  składać na piśmie w Departamencie Urbanistyki i Architektury Urzędu Miejskiego w Elblągu, ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg lub przesłać pocztą na podany wyżej adres w terminie do 20 sierpnia 2019 r.

Wniosek powinien zawierać nazwisko, imię, nazwę i adres wnioskodawcy, przedmiot wniosku oraz oznaczenie nieruchomości, której dotyczy.

Zgodnie z art. 39 oraz art. 40 ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko uwagi i wnioski można składać w formie pisemnej lub ustnie w siedzibie Urzędu Miasta Elbląg lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym.  

Organem właściwym do rozpatrzenia uwag i wniosków jest Prezydent Miasta Elbląg.     

 

Informacje o artykule

Podmiot publikujący: Departament Urbanistyki i Architektury
Osoba odpowiedzialna: Anna Braczkowska
Osoba publikująca: Agnieszka Stemporzecka
Data wytworzenia:
Data publikacji: 18.07.2019 08:51
Data aktualizacji:
Liczba wyświetleń: 190

Artykuły archiwalne

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował