button
   
 
pomniejsz powiększ
 

 
drukuj Stworz PDF

2006-12-19 11:54:47

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 60.000 euro


Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usług sprzątania pomieszczeń w budynku Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Centrum Rehabilitacji w Elblągu przy ulicy Królewieckiej 15, zgodnie z wymaganiami przedstawionymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

w trybie przetargu nieograniczonego

o wartości poniżej 60.000 euro

na usługi sprzątania pomieszczeń w budynku Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Centrum Rehabilitacji w Elblągu przy ulicy Królewieckiej 15

 

I.                   Zamawiający:

Nazwa: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Centrum Rehabilitacji

Adres: ulica Królewiecka 15

Miejscowość: Elbląg

Kod pocztowy: 82-300

Województwo: warmińsko – mazurskie

Telefon / fax: 055/ 236 23 38

Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów: Justyna Bożejewicz

 

II.                Określenie trybu zamówienia:

Przetarg nieograniczony

 

III.             Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

http://www.umelblag.pl

(Menu: zamówienia publiczne / przetargi jednostek organizacyjnych)

 

IV.              Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

 

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usług sprzątania pomieszczeń w budynku Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Centrum Rehabilitacji w Elblągu przy ulicy Królewieckiej 15, zgodnie z wymaganiami przedstawionymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

 

V.                 Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

 

VI.              Termin wykonania zamówienia:

Termin rozpoczęcia zamówienia: 08.01.2007 rok.

Termin zakończenia zamówienia: 31.12.2008 rok.

 

VII.           Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

Zgodnie z art.22 Ustawy o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia;

3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia;

4. nie podlegają wykluczeniu z Postępowania o udzielenie Zamówienia, zgodnie z art. 24 Ustawy.

oraz spełniający następujące warunki dodatkowe:

5.1.5 zrealizowali z należytą starannością co najmniej 3 usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane z należytą starannością (w formie informacji, opinii, referencji, itp.);

5.1.6 spełnią pozostałe wymagania określone w SIWZ;

Potwierdzenia spełnienia warunków Zamawiający dokona w sposób zgodny z Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia.

 

VIII.        Informacja na temat wadium:

Wadium nie wymagane.

 

IX.              Kryteria oceny ofert i ich znaczenie.

Kryteria, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty: cena 100 %

 

X.                 Miejsce i termin składania ofert:

Miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centrum          Rehabilitacji, Sekretariat II piętro.

82-300 Elbląg; ulica Królewiecka 15

Termin: Termin składania ofert upływa 28 grudnia 2006 roku o godz. 11.00

 

XI.              Termin związania ofertą:

Wykonawcy będą związani ofertą przez okres 30 dni, tj. do dnia 26 stycznia 2007 roku. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

XII.           Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej:

Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.

 

XIII.        Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów:

Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.

 

XIV.        Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna:

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

 

                                                        Dyrektor

                                       SP ZOZ Centrum Rehabilitacji

 

                                        mgr Ryszard Werchowski             

 

            Elbląg, dnia 19.12.2006 r.     

Załączniki

Komentarz Typ Nazwa Data Dodał
SIWZ załącznik SIWZ.doc 2006-12-19 11:56:24 Kownacki Marcin Jacek

Informacje o artykule

Podmiot publikujący:
Osoba odpowiedzialna:
Osoba publikująca: Marcin Jacek Kownacki
Data wytworzenia:
Data publikacji: 19.12.2006 11:54
Data aktualizacji: 19.12.2006 11:54
Liczba wyświetleń: 1580

Artykuły archiwalne

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował