button
   
 
pomniejsz powiększ
 

 
drukuj Stworz PDF

2017-02-17 08:15:43

Obwieszczenie Prezydenta Miasta Elbląg z dnia 15.02.2017 roku


wszczęcie postępowania w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego polegającej na: budowie nowej Komendy Miejskiej oraz przyległej JRG nr 1 na terenie działki nr 65/4 obręb 19 przy ul.Łęczyckiej 19 w Elblągu

Na podstawie art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 778 z późn. zm.) oraz art. 61 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2016 r., poz. 23 z późn. zm.) zawiadamiam, że na wniosek Komendanta Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Elblągu, zostało wszczęte postępowanie w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego polegającej na:

budowie nowej Komendy Miejskiej oraz przyległej JRG nr 1 na terenie działki nr 65/4 obręb 19 przy ul.Łęczyckiej 19 w Elblągu

W związku z powyższym informuję, iż w terminie 7 dni od dnia dokonania niniejszego zawiadomienia w Departamencie Urbanistyki i Architektury Urzędu Miejskiego w Elblągu przy ul. Łączności 1, strony postępowania mogą zapoznać się z aktami sprawy i składać w wyżej wymienionej sprawie uwagi i wnioski w formie pisemnej. Zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. - Kodeks postępowania administracyjnego zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.

Informacje o artykule

Podmiot publikujący: Departament Urbanistyki i Architektury
Osoba odpowiedzialna: Danuta Czkuj
Osoba publikująca: Monika Goryszewska
Data wytworzenia: 2017-02-15
Data publikacji: 17.02.2017 08:15
Data aktualizacji:
Liczba wyświetleń: 727

Artykuły archiwalne

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował