button
   
 
pomniejsz powiększ
 

 
drukuj Stworz PDF

2014-03-11 15:09:52

Nabór na stanoiwsko koordynator rodzinnej pieczy zastępczej w ramach umowy na zastępstwo


Koordynator rodzinnej pieczy zastępczej - umowa o pracę na zastępstwo

Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Elblągu ogłasza nabór na 1 stanowisko - Koordynator rodzinnej pieczy zastępczej w ramach umowy o pracę na zastępstwo

 

Główne zadania:

1) udzielanie pomocy rodzinom zastępczym i prowadzącym rodzinne domy dziecka w realizacji zadań wynikających z pieczy zastępczej;

2) przygotowanie, we współpracy z asystentem rodziny i odpowiednio rodziną zastępczą lub prowadzącym rodzinny dom dziecka, planu pomocy dziecku;

3) pomoc rodzinom zastępczym oraz prowadzącym rodzinne domy dziecka w nawiązaniu wzajemnego kontaktu;

4) zapewnianie rodzinom zastępczym oraz prowadzącym rodzinne domy dziecka dostępu do specjalistycznej pomocy dla dzieci, w tym psychologicznej, reedukacyjnej i rehabilitacyjnej;

5) zgłaszanie do ośrodków adopcyjnych informacji o dzieciach z uregulowaną sytuacją prawną, w celu poszukiwania dla nich rodzin przysposabiających;

6) udzielanie wsparcia pełnoletnim wychowankom rodzinnych form pieczy zastępczej;

7) przedstawianie corocznego sprawozdania z efektów pracy organizatorowi rodzinnej pieczy zastępczej.

Wymagania konieczne:

Koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej może być osoba, która posiada:

1. Wykształcenie wyższe na kierunku: pedagogika, pedagogika specjalna, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie, praca socjalna lub

2. Wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku uzupełnione studiami podyplomowymi w zakresie psychologii, pedagogiki, nauk o rodzinie, resocjalizacji lub kursem kwalifikacyjnym z zakresu pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej oraz co najmniej roczne doświadczenie w pracy z dzieckiem i rodziną lub co najmniej roczne doświadczenie jako rodzi-na zastępcza lub prowadzący rodzinny dom dziecka;

3. Nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest zawieszona ani ograniczona.

4. Wypełnia obowiązek alimentacyjny-w przypadku, gdy taki obowiązek w stosunku do niej wynika z tytułu egzekucyjnego

5. Nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Wymagania dodatkowe:

1. Doświadczenie w pracy opiekuńczo-wychowawczej lub w obszarach pomocy

społecznej.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

1. Aktualne cv,

2. List motywacyjny,

3. Kserokopia dokumentów poświadczających kwalifikacje i przebieg pracy zawodowej,

4. Oświadczenie dotyczące zgody na przetwarzanie danych osobowych.

5. Oświadczenie o niekaralności

Wymagane dokumenty należy składać osobiście w siedzibie MOPS  ul. Winna 9, p. 317 do  21.03.2014 r.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 055-625-61-22 codziennie, w godzinach od 7.30 do 15.30.

 

Wymagane dokumenty : list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawą z dn. 21.11.2008 r.  o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r Nr 223, poz. 1458 z późniejszymi zmianami)”.

Informacje o artykule

Podmiot publikujący:
Osoba odpowiedzialna: Anna Szałkowska
Osoba publikująca: Zbigniew Siwoń
Data wytworzenia:
Data publikacji: 11.03.2014 15:09
Data aktualizacji:
Liczba wyświetleń: 327

Artykuły archiwalne

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował