button
   
 
pomniejsz powiększ
 

 
drukuj Stworz PDF

2012-12-04 14:31:53

Ogłoszenie o przetargu - świadczenie usług pocztowych


Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na świadczenie usług pocztowych

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Elblągu
ul. Winna 9
82 - 300 Elbląg
ogłasza
przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej poniżej 200 tys. euro
na świadczenie usług pocztowych

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie powszechnych usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów, w rozumieniu ustawy - Prawo pocztowe z dnia 12 czerwca 2003 roku (Dz. U. z 2008 r., Nr 189, poz. 1159 z późn. zm.) na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Elblągu.
Kod wg Słownika CPV:
64110000-0 - usługi pocztowe
2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 2 zadania:
Zadanie 1: świadczenie powszechnych usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych o wadze do 50 g oraz ich ewentualnych zwrotów.
Zadanie 2: świadczenie powszechnych usług pocztowych w obrocie krajowym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych o wadze powyżej 50 g.

1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) Zadanie 1: świadczenie następujących powszechnych usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych o wadze do 50 g oraz ich ewentualnych zwrotów.
A. Przesyłki listowe do 50 g w obrocie krajowym:
1. Nierejestrowana ekonomiczna – Gabaryt A – do 10.250 przesyłek
2. Nierejestrowana priorytetowa - Gabaryt A – do 10 przesyłek
3. Rejestrowana polecona – ekonomiczna – Gabaryt A – do 7.450 przesyłek
4. Rejestrowana polecona – priorytetowa – Gabaryt A – do 5 przesyłek
5. Rejestrowana z potwierdzeniem odbioru – ekonomiczna - Gabaryt A – do 7.000 przesyłek
6. Rejestrowana z potwierdzeniem odbioru – priorytetowa - Gabaryt A – do 5 przesyłek
B. Przesyłki listowe do 50 g w obrocie zagranicznym (obszar Europy):
1. Nierejestrowana ekonomiczna –  do 10 przesyłek
2. Rejestrowana polecona – ekonomiczna – do 15 przesyłek
3. Rejestrowana z potwierdzeniem odbioru – ekonomiczna – do 15 przesyłek
C. Zwroty nieodebranych przesyłek do 50 g:
1. Rejestrowana polecona – ekonomiczna A – do 950 przesyłek
2. Rejestrowana polecona – ekonomiczna A z potwierdzeniem odbioru – do 925 przesyłek

b) Zadanie 2: świadczenie powszechnych usług pocztowych w obrocie krajowym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych o wadze powyżej 50 g.
A. Przesyłki listowe ponad 50 g do 100 g w obrocie krajowym:
1. Nierejestrowana ekonomiczna – Gabaryt A – do 50 przesyłek
2. Nierejestrowana ekonomiczna – Gabaryt B – do 105 przesyłek
3. Nierejestrowana priorytetowa - Gabaryt A – do 5 przesyłek
4. Nierejestrowana priorytetowa - Gabaryt B – do 5 przesyłek
5. Rejestrowana polecona – ekonomiczna – Gabaryt A – do 50 przesyłek
6. Rejestrowana polecona – ekonomiczna – Gabaryt B – do 75 przesyłek
7. Rejestrowana polecona – priorytetowa – Gabaryt B – do 5 przesyłek
8. Rejestrowana z potwierdzeniem odbioru – ekonomiczna - Gabaryt A – do 40 przesyłek
9. Rejestrowana z potwierdzeniem odbioru – ekonomiczna - Gabaryt B – do 45 przesyłek
B. Przesyłki listowe ponad 100 g do 350 g w obrocie krajowym:
1. Nierejestrowana ekonomiczna – Gabaryt A – do 5 przesyłek
2. Nierejestrowana ekonomiczna – Gabaryt B – do 35 przesyłek
3. Rejestrowana polecona – ekonomiczna – Gabaryt A – do 25 przesyłek
4. Rejestrowana polecona – ekonomiczna – Gabaryt B – do 90 przesyłek
5. Rejestrowana polecona – priorytetowa – Gabaryt B – do 5 przesyłek
6. Rejestrowana z potwierdzeniem odbioru – ekonomiczna - Gabaryt A – do 15 przesyłek
7. Rejestrowana z potwierdzeniem odbioru – ekonomiczna - Gabaryt B – do 65 przesyłek
8. Rejestrowana z potwierdzeniem odbioru – priorytetowa - Gabaryt B – do 5 przesyłek
C. Przesyłki listowe ponad 350 g do 500 g w obrocie krajowym:
1. Nierejestrowana ekonomiczna – Gabaryt B – do 5 przesyłek
2. Rejestrowana polecona – ekonomiczna – Gabaryt A – do 5 przesyłek
3. Rejestrowana polecona – ekonomiczna – Gabaryt B – do 20 przesyłek
4. Rejestrowana polecona – priorytetowa – Gabaryt B – do 5 przesyłek
5. Rejestrowana z potwierdzeniem odbioru – ekonomiczna - Gabaryt A – do 5 przesyłek
6. Rejestrowana z potwierdzeniem odbioru – ekonomiczna - Gabaryt B – do 20 przesyłek
7. Rejestrowana z potwierdzeniem odbioru – priorytetowa - Gabaryt B – do 5 przesyłek
D. Przesyłki listowe ponad 500 g do 1.000 g w obrocie krajowym:
1. Nierejestrowana ekonomiczna – Gabaryt B – do 5 przesyłek
2. Rejestrowana polecona – ekonomiczna – Gabaryt B – do 25 przesyłek
3. Rejestrowana polecona – priorytetowa – Gabaryt B – do 5 przesyłek
4. Rejestrowana z potwierdzeniem odbioru – ekonomiczna - Gabaryt B – do 20 przesyłek
5. Rejestrowana z potwierdzeniem odbioru – priorytetowa - Gabaryt B – do 5 przesyłek
E. Przesyłki listowe ponad 1.000 g do 2.000 g w obrocie krajowym:
1. Rejestrowana polecona – ekonomiczna – Gabaryt B – do 5 przesyłek
2. Rejestrowana z potwierdzeniem odbioru – ekonomiczna - Gabaryt B – do 5 przesyłek

2. Przez powszechne usługi pocztowe, stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia, należy rozumieć, zgodnie z art. 3 pkt 25 lit. a ustawy z dnia 12 czerwca 2003 r. Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. 2008 r., Nr 189, poz. 1159 z późn. zm.), usługi polegające na przyjmowaniu, przemieszczaniu i doręczaniu przesyłek listowych do 2 000 g, w tym przesyłek poleconych i przesyłek z zadeklarowaną wartością, świadczone w obrocie krajowym i zagranicznym na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w sposób jednolity w porównywalnych warunkach i po przystępnych cenach, z zachowaniem wymaganej prawem jakości oraz z zapewnieniem co najmniej jednego opróżniania nadawczej skrzynki pocztowej i doręczania przesyłek co najmniej w każdy dzień roboczy i nie mniej niż przez 5 dni w tygodniu.

3. Przez przesyłki pocztowe, będące przedmiotem zamówienia rozumie się:
1)  przesyłki listowe o wadze do 2.000 g (gabaryt A i B):
a) nierejestrowana ekonomiczna – przesyłka nadana i doręczona bez pokwitowania oraz nie będąca przesyłką najszybszej kategorii;
b) nierejestrowana priorytetowa - przesyłka nadana i doręczona bez pokwitowania oraz przesyłka najszybszej kategorii;
c) rejestrowana polecona – przesyłka przyjęta za pokwitowaniem przyjęcia i doręczana za pokwitowaniem odbioru, przesyłkę rejestrowaną będącą przesyłką listową, przemieszczaną i doręczaną w sposób zabezpieczający ją przed utratą, ubytkiem zawartości lub uszkodzeniem;
d) rejestrowana polecona – ekonomiczna - przesyłka przyjęta za pokwitowaniem przyjęcia i doręczana za pokwitowaniem odbioru oraz nie będąca przesyłką najszybszej kategorii;
e) rejestrowana polecona – priorytetowa - przesyłka przyjęta za pokwitowaniem przyjęcia i doręczana za pokwitowaniem odbioru oraz przesyłka najszybszej kategorii;
f) rejestrowana z potwierdzeniem odbioru (ZPO) – ekonomiczna  - przesyłka przyjęta za pokwitowaniem przyjęcia i doręczana za pokwitowaniem odbioru, przesyłka przejęta za potwierdzeniem nadania i doręczona za potwierdzeniem odbioru oraz nie będąca przesyłką najszybszej kategorii;
g) rejestrowana z potwierdzeniem odbioru (ZPO) – priorytetowa - przesyłka przyjęta za pokwitowaniem przyjęcia i doręczana za pokwitowaniem odbioru, przesyłka przejęta za potwierdzeniem nadania i doręczona za potwierdzeniem odbioru oraz przesyłka najszybszej kategorii;
h) przesyłka w obrocie zagranicznym (obszar Europy) – przesyłka doręczana w obszarze Europy;
i) gabaryt A - to przesyłka o wymiarach:
minimum – wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x140 mm,
maksimum – żaden z wymiarów nie może przekroczyć wysokości (grubości) 20 mm, długości 325 mm, szerokości 230 mm.
j) gabaryt B – to przesyłka o wymiarach:
minimum – jeśli choć jeden z wymiarów przekracza wysokość (grubość) 20 mm lub długość 325 mm lub szerokość 230 mm,
maksimum – suma długości, szerokości i wysokości (grubości) nie może być większa niż 900 mm, przy czym największy z tych wymiarów (długość) nie może przekroczyć 600 mm.
Zamawiający zaznacza, że wszystkie wymiary gabarytu A i B przyjmuje się z tolerancją +/- 2 mm.
k) zwrot przesyłek – zwracanie przesyłek Zamawiającemu po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający rodzaj, wagę i gabaryt przesyłek stanowi formularz oferty – załącznik nr 1 do oferty (dodatek nr 1 do siwz), który należy wypełnić, podpisać i załączyć wraz z ofertą.
Zamawiający zaznacza, że wykazane w formularzu ofertowym ilości przesyłek listowych każdego rodzaju są maksymalnymi rocznymi ilościami przesyłek każdego rodzaju, ustalonymi w oparciu o analizę dotychczas prowadzonej korespondencji, które zostały podane dla obliczenia wartości oferty. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nadania mniejszej ilości przesyłek listowych niż wskazane w umowie .

4. Wykonawca winien świadczyć usługi pocztowe na rzecz następujących jednostek Zamawiającego:
1)    - Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Elblągu przy ul. Winnej 9,
2)    - Zespół Pracy Socjalnej nr 1 w Elblągu przy ul. Myliusa 20,
3)    - Zespół Pracy Socjalnej nr 2 w Elblągu przy ul. Odrodzenia 8,
4)    - Zespół Pracy Socjalnej nr 3 w Elblągu przy ul. Winna 9,
5)    - Zespół Pracy Socjalnej nr 5 w Elblągu przy ul. Grunwaldzka 85,
6)    - Zespół Pracy Socjalnej nr 6 w Elblągu przy ul. Winna 9,
7)    - Zespół Pracy Socjalnej nr 7 w Elblągu przy ul. Jaśminowej 11,
8)    - Zespół Pracy Socjalnej nr 8 w Elblągu przy ul. Mielczarskiego 22-24,
9)    - Powiatowy Zespół ds. Orzekania o Niepełnosprawności w Elblągu przy ul. Winnej 9
- przy czym Zamawiający zaznacza, że adresy w/w jednostek mogą ulec zmianie ze względu na zmianę adresu siedziby danej jednostki Zamawiającego.

5. Wykonawca zobowiązany będzie m.in. do:
a) odbioru raz dziennie od Zamawiającego przesyłek pocztowych przygotowanych do wyekspediowania, przez 5 dni w tygodniu, od poniedziałku do piątku, w placówce Wykonawcy,
b) odbiór przesyłek przygotowanych do wyekspediowania będzie każdorazowo dokumentowany przez Wykonawcę pieczęcią, podpisem i datą w:
- pocztowej książce nadawczej (dla przesyłek rejestrowanych), której wzór stanowi dodatek nr 4 do siwz, oraz
- na zestawieniu ilościowo-wartościowym przesyłek w obrocie krajowym, który wzór stanowi dodatek nr 5 do siwz,
- wg poszczególnych kategorii wagowych (dla przesyłek zwykłych, tj. nierejestrowanych).
c) Zamawiający zobowiązany będzie do nadawania przesyłek w stanie uporządkowanym, przez co należy rozumieć:
- dla przesyłek rejestrowanych – wpisanie każdej przesyłki do pocztowej książki nadawczej w dwóch egzemplarzach, z których oryginał będzie przeznaczony dla Wykonawcy w celach rozliczeniowych, a kopia stanowić będzie dla Zamawiającego potwierdzenie nadania danej partii przesyłek,
- dla przesyłek nierejestrowanych w obrocie krajowym – zestawienie ilościowo-wartościowe przesyłek wg poszczególnych kategorii wagowych oraz gabarytów sporządzone dla celów rozliczeniowych w dwóch egzemplarzach, z których oryginał będzie przeznaczony dla Wykonawcy w celach rozliczeniowych, a kopia stanowić będzie dla Zamawiającego potwierdzenie nadania danej partii przesyłek,
- dla przesyłek nierejestrowanych w obrocie zagranicznym – zestawienie ilościowo-wartościowe przesyłek wg poszczególnych kategorii wagowych oraz gabarytów sporządzone dla celów rozliczeniowych w dwóch egzemplarzach, z których oryginał będzie przeznaczony dla Wykonawcy w celach rozliczeniowych, a kopia stanowić będzie dla Zamawiającego potwierdzenie nadania danej partii przesyłek,
d) Zamawiający zobowiązany będzie do właściwego przygotowania przesyłek, przez co Zamawiający rozumie m.in:
- umieszczanie na przesyłce listowej w sposób trwały i czytelny informacji jednoznacznie identyfikujących adresata (nazwa odbiorcy wraz z adresem),
- określenie rodzaju przesyłki,
- umieszczanie na stronie adresowej każdej nadawanej przesyłki nadruku (pieczątki) określającej pełną nazwę i adres Zamawiającego (poszczególne jednostki Zamawiającego),
e) nadanie przesyłek następować będzie w dniu ich odbioru przez Wykonawcę od Zamawiającego,
f) opakowanie przesyłek listowych stanowi koperta Zamawiającego, odpowiednio zabezpieczona (zaklejona lub zalakowana), przy czym Zamawiający nie przewiduje możliwości opakowania przesyłek w koperty o innych gabarytach niż wskazane w załączniku nr 1 do oferty (dodatku nr 1 do siwz).
g) Zamawiający nie przewiduje możliwości dołączania przez Zamawiającego i Wykonawcę, do opakowanych przesyłek przekazanych przez Zamawiającego, jakichkolwiek przedmiotów, w szczególności wpływających na wagę przesyłki oraz cenę usługi.
h) Zamawiający dopuszcza możliwość, by potwierdzenie nadania miało moc dokumentu urzędowego oraz aby data nadania przesyłek była równoznaczna z zachowaniem terminów załatwiania spraw przewidzianych w przepisach powszechnie obowiązującego prawa,
i) w przypadku braku możliwości doręczenia przesyłki pocztowej adresatowi bądź osobie upoważnionej do jej odbioru, Wykonawca sporządza zawiadomienie i wskazuje w nim placówkę pocztową Wykonawcy, w której należy tą przesyłkę pocztową odebrać w ciągu 14 dni, licząc od dnia następnego pozostawienia zawiadomienia w drzwiach mieszkania adresata lub w oddawczej skrzynce pocztowej. Po upływie 7 dni, licząc od dnia następnego pozostawienia zawiadomienia w drzwiach mieszkania adresata, Wykonawca dokonuje powtórnego zawiadomienia adresata o przesyłce (awizo powtórne).
W przypadku upływu w/w terminu, Wykonawca zobowiązany jest do doręczenia nieodebranych przesyłek odpowiednim jednostkom Zamawiającego.
j) Wykonawca będzie doręczał do odpowiednich jednostek Zamawiającego pokwitowane przez adresata „potwierdzenie odbioru” niezwłocznie po dokonaniu doręczenia przesyłki, nie później jednak, niż w ciągu 7 dni roboczych od dnia doręczenia,
k) znaczek opłaty pocztowej  zastąpi pieczęć wykonana wg. wzoru dostarczonego przez Wykonawcę.
6) W przypadku stwierdzenia zastrzeżeń dotyczących odebranych przesyłek, Wykonawca wyjaśnia je telefonicznie z Zamawiającym,
7) Nadanie przesyłek następować będzie w dniu ich odbioru przez Wykonawcę od Zamawiającego, przy czym Strony dopuszczają możliwość przesunięcia nadania przesyłek na dzień następny, w przypadku uzasadnionych zastrzeżeń do odebranych przesyłek (nieprawidłowe opakowanie, brak pełnego adresu, niezgodność wpisów do dokumentów nadawczych z wpisami na przesyłkach, brak znaków opłaty) i braku możliwości ich wyjaśnienia lub usunięcia w dniu ich odbioru.
6. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia dokonywane będą z dołu tj. w terminie późniejszym niż dzień nadania przesyłek, z zastrzeżeniem, iż obliczenia dokonuje się w ostatnim dniu okresu rozliczeniowego. Okresem rozliczeniowym opłaty z dołu będzie okres miesiąca kalendarzowego.
7. Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zamawiający wskazuje dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określa warunki tych zmian:
Strony zastrzegają możliwość zmiany umowy za zgodą obu stron w następujących przypadkach:
a) w przypadku urzędowej zmiany stawki Vat strony zobowiązują się do zawarcia aneksu do umowy regulującego wysokość Vat, i tym samym zmiany wynagrodzenia
8. Wykonawca może powierzyć wykonanie przedmiotu zamówienia podwykonawcom.

Informacje o możliwości złożenia ofert częściowych oraz oferty wariantowej:
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty wariantowej.

Termin wykonania zamówienia: w okresie od dnia zawarcia umowy, nie wcześniej jednak niż od dnia 01 stycznia 2013 r. do dnia 31 grudnia 2013 r.
Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
I. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych:
W celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych winni złożyć następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do złożenia oferty:

1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
a) potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w ust. IV pkt. A ppkt. 1 siwz.

2. Posiadają wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia;
a) potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w ust. IV pkt. A ppkt. 1 siwz.

3. Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym
a) potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w ust. IV pkt. A ppkt. 1 siwz.

4. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
a) potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w ust. IV pkt. A ppkt. 1 siwz.

5. Znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
a) potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w ust. IV pkt. A ppkt. 1 siwz.

II. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. (Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, ze zm).
W celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp winni złożyć następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do złożenia oferty:

1. Oświadczenie z zakresu art. 24 ust 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych (o braku podstaw do wykluczenia)
a) potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w ust. IV pkt. B ppkt. 1 siwz

III. Inne wymagane dokumenty
1. Ewentualne pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca przy wykonaniu zamówienia będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.
2. Upoważnienia do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy (do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego) powinny być dołączone do oferty, o ile nie wynikają z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą: „spełnia / nie spełnia” na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą.
IV. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.

A. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, do oferty należy dołączyć:
1. Oświadczenie z zakresu art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu) – załącznik nr 2 do oferty (dodatek nr 2 do siwz).
Uwaga:
Wykonawca jest zobowiązany do załączenia do oferty ewentualnych pisemnych zobowiązań innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca przy wykonaniu zamówienia będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków – załącznik nr 3 do oferty.

B. W celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, do oferty należy dołączyć:

1. oświadczenie z zakresu art. 24 ust. 1 (o braku podstaw do wykluczenia) – załącznik nr 4 do oferty (dodatek nr 3 do siwz).

C. Inne wymagane dokumenty
1. Ewentualne pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca przy wykonaniu zamówienia będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków – załącznik nr 3 do oferty
2. Upoważnienia do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy (do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego) powinny być dołączone do oferty, o ile nie wynikają z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę – załącznik nr 5 do oferty

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Zadanie 1: cena - 100 %
Zadanie 2:
cena – 60 %
liczba placówek, w których można odebrać przesyłki pocztowe na terenie Elbląga – 40 %.

Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie żąda wniesienia wadium,

Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej:
Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.

Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.

Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna:

Zamawiający nie przewiduje dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień:
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia 12.12.2012 r. do godz. 09:00 w siedzibie Zamawiającego: MOPS w Elblągu, ul. Winna 9, 82-300 Elbląg, w sekretariacie (pokój nr 317).
Oferty zostaną otwarte w dniu 12.12.2012 r. o godz. 09:10 w siedzibie Zamawiającego: pokój nr 304.

Termin związania ofertą: 30 dni licząc od dnia wyznaczonego jako termin składania ofert.

Adres strony internetowej, na której będzie zamieszczona specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można otrzymać w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 507 bądź pobrać ze strony www.mops.elblag.pl. (z pliku zamieszczonego poniżej).

Opublikowano w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 04.12.2012 r.

Informacje o artykule

Podmiot publikujący:
Osoba odpowiedzialna: Dorota Tomczak
Osoba publikująca: Zbigniew Siwoń
Data wytworzenia:
Data publikacji: 04.12.2012 14:31
Data aktualizacji:
Liczba wyświetleń: 359

Artykuły archiwalne

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował