button
   
 
pomniejsz powiększ
 

 
drukuj Stworz PDF

2012-08-08 12:44:33

Ogłoszenie o przetargu - poradnictwo specjalistyczne


Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na zorganizowanie i przeprowadzenie poradnictwa specjalistycznego Aktywność przez wolontariat

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Elblągu
ul. Winna 9
82 - 300 Elbląg
ogłasza
przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej poniżej 200 tys. euro
na zorganizowanie i przeprowadzenie
poradnictwa specjalistycznego „Aktywność przez wolontariat”


Określenie przedmiotu zamówienia oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) zorganizowanie i przeprowadzenie poradnictwa specjalistycznego, zwanego dalej „poradnictwem” łącznie dla 26 uczestników w wieku od 15 do 20 lat, podzielonych na 2 grupy liczące po 13 osób w grupie.
Kod wg Słownika CPV:
85121270-6 usługi psychiatryczne lub psychologiczne,
85312320-8 usługi doradztwa.
Zamawiający wymaga, by wszystkie zajęcia w ramach poradnictwa odbyły się w okresie od dnia zawarcia umowy, nie wcześniej jednak niż od dnia 27 sierpnia 2012 r. do dnia 14 września 2012 r., przy czym:
a) zajęcia w ramach poradnictwa winny odbywać się z każdą grupą w dni robocze, a za zgodą uczestników również w sobotę i niedzielę, w godzinach ustalonych z zamawiającym. Jedna godzina zajęć winna liczyć 60 minut;
b) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia pomieszczeń do przeprowadzenia zajęć, położonych w obiekcie zlokalizowanym na terenie miasta Elbląga, w miejscu dobrze skomunikowanym
c) uczestnicy winni mieć w trakcie zajęć zapewniony przez wykonawcę stały bufet obejmujący kawę, herbatę, wodę mineralną w butelkach o poj. 0,5 litra, cukier, mleko, słodki poczęstunek lub kanapki;
d) Zamawiający wymaga, aby spotkania w ramach poradnictwa były prowadzone przez:

Blok szkoleniowy

Łączna liczba osób

Ilość grup

Ilość osób w grupie

Liczba godzin zajęć

 

Kadra

Poradnictwo specjalistyczne – zajęcia z ginekologiem

26

2

13

3 godziny zajęć/jedną grupę (łącznie 6 godzin zajęć dla dwóch grup),

- wykształcenie wyższe medyczne,

- co najmniej 3 letni staż pracy w zawodzie ginekologa,

- doświadczenie polegające na przeprowadzeniu szkoleń/treningów/spotkań/warsztatów/poradnictwa.

Poradnictwo specjalistyczne – zajęcia z seksuologiem

6 godzin zajęć/jedną grupę (łącznie 12 godzin zajęć dla dwóch grup),

- wykształcenie wyższe psychologiczne lub medyczne,

- co najmniej 3 letni staż pracy w zawodzie seksuologa,

- doświadczenie polegające na przeprowadzeniu szkoleń/treningów/spotkań/warsztatów/poradnictwa.

Poradnictwo specjalistyczne – zajęcia z zakresu wizażu

5 godzin zajęć/jedną grupę (łącznie 10 godzin zajęć dla dwóch grup),

 

- posiada odpowiednie kwalifikacje zawodowe niezbędne do udzielania porad w zakresie wizażu,

- doświadczenie polegające na przeprowadzeniu szkoleń/treningów/spotkań/warsztatów/poradnictwa.


e) Zajęcia w ramach poradnictwa winny być przeprowadzone w następującym wymiarze godzin:
- 3 godziny zajęć grupowych z ginekologiem dla jednej grupy (łącznie 6 godzin zajęć dla dwóch grup),
- 6 godzin zajęć grupowych z seksuologiem dla jednej grupy (łącznie 12 godzin zajęć dla dwóch grup),
- 5 godzin zajęć grupowych z osobą, która posiada odpowiednie kwalifikacje zawodowe niezbędne do udzielania porad w zakresie wizażu dla jednej grupy (łącznie 10 godzin zajęć dla dwóch grup),
2) Wykonawca winien zapewnić uczestnikom (każdemu uczestnikowi) wszystkie niezbędne materiały do prowadzenia zajęć (notes, długopis, teczka, harmonogram zajęć, a także pamięć USB lub inny nośnik danych zawierający materiały merytoryczne omawiane na zajęciach w formie elektronicznej) opatrzone logotypami. Materiały winny być przekazane uczestnikom w dniu rozpoczęcia zajęć.
3) Wykonawca zobowiązany jest wyznaczyć osobę do kontaktu z Zamawiającym, odpowiedzialną za dbałość o wysoką jakość zajęć i upoważnioną do podejmowania wiążących decyzji w kwestiach związanych z realizowanymi zajęciami,
4) Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy. Zamawiający wskazuje dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określa warunki tych zmian:
Strony zastrzegają możliwość zmiany umowy za zgodą obu stron w następujących przypadkach:
a) zmiany w terminach realizacji usługi, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, a także na wniosek Wykonawcy,
b) zmiany dotyczące osób wskazanych w ofercie do wykonania zamówienia, w przypadkach gdy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy wynikających z sytuacji losowych wskazane przez Wykonawcę osoby nie mogą realizować usługi, pod warunkiem, iż Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji osoby z co najmniej takimi samymi lub wyższymi kwalifikacjami,
c) zmiany harmonogramu zajęć na wniosek Wykonawcy i za zgodą Zamawiającego.
d) w przypadku urzędowej zmiany stawki Vat strony zobowiązują się do zawarcia aneksu do umowy regulującego wysokość Vat, i tym samym zmiany wynagrodzenia
5. Wykonawca może powierzyć wykonanie przedmiotu zamówienia podwykonawcom.

Informacje o możliwości złożenia ofert częściowych oraz oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych oraz oferty wariantowej.

Termin wykonania zamówienia: w okresie od dnia zawarcia umowy, nie wcześniej jednak niż od dnia 27 sierpnia 2012 r. do dnia 14 września 2012 roku.

Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
I. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych:
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
a) potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w ust. IV pkt. A ppkt. 1 siwz.
2. Posiadają wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia;
a)potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w ust. IV pkt. A ppkt. 1 siwz.
3. Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym
a) potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w ust. IV pkt. A ppkt. 1 siwz.
4. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:

Blok szkoleniowy

Kadra

Poradnictwo specjalistyczne – zajęcia z ginekologiem

- wykształcenie wyższe medyczne,

- co najmniej 3 letni staż pracy w zawodzie ginekologa,

- doświadczenie polegające na przeprowadzeniu szkoleń/treningów/spotkań/warsztatów/poradnictwa.

Poradnictwo specjalistyczne – zajęcia z seksuologiem

- wykształcenie wyższe psychologiczne lub medyczne,

- co najmniej 3 letni staż pracy w zawodzie seksuologa,

- doświadczenie polegające na przeprowadzeniu szkoleń/treningów/spotkań/warsztatów/poradnictwa.

Poradnictwo specjalistyczne – zajęcia z zakresu wizażu

- posiada odpowiednie kwalifikacje zawodowe niezbędne do udzielania porad w zakresie wizażu,

- doświadczenie polegające na przeprowadzeniu szkoleń/treningów/spotkań/warsztatów/poradnictwa.

a)potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie:
- oświadczenia wymienionego w ust. IV pkt. A ppkt. 1 siwz,
- oraz dokumentów wymienionych w ust. IV pkt. A ppkt. 2 siwz.

5.Znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
a) potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w ust. IV pkt. A ppkt. 1 siwz.

II. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. (Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, ze zm).
1.Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
a) potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w ust. IV pkt. B ppkt. 1 siwz

III. Inne wymagane dokumenty
1.Ewentualne pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca przy wykonaniu zamówienia będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.
2.Upoważnienia do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy (do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego) powinny być dołączone do oferty, o ile nie wynikają z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą: „spełnia / nie spełnia” na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą.

IV.Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.

A. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, do oferty należy dołączyć:
1. Oświadczenie w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych – wzór formularza stanowi dodatek nr 2 do siwz.
Uwaga:
Wykonawca jest zobowiązany do załączenia do oferty ewentualnych pisemnych zobowiązań innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca przy wykonaniu zamówienia będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków – załącznik nr. 3 do oferty.
2. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wzór formularza stanowi dodatek nr 3 do siwz.

B. W celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, do oferty należy dołączyć:
1. oświadczenie z zakresu art. 24 ust. 1 (o braku podstaw do wykluczenia) - wzór formularza stanowi dodatek nr 4 do siwz.

C. Inne wymagane dokumenty
1. Ewentualne pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca przy wykonaniu zamówienia będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków – załącznik nr 3 do oferty
2. Upoważnienia do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy (do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego) powinny być dołączone do oferty, o ile nie wynikają z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę – załącznik nr 6 do oferty

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
cena - 100 %

Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie żąda wniesienia wadium,

Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej:
Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.

Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.

Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna:

Zamawiający nie przewiduje dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień:
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy - Prawo zamówień publicznych.

Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia 16.08.2012 r. do godz. 09:00 w siedzibie Zamawiającego: MOPS w Elblągu, ul. Winna 9, 82-300 Elbląg, w sekretariacie (pokój nr 317).
Oferty zostaną otwarte w dniu 16.08.2012 r. o godz. 09:30 w siedzibie Zamawiającego: pokój nr 304.

Termin związania ofertą: 30 dni licząc od dnia wyznaczonego jako termin składania ofert.

Adres strony internetowej, na której będzie zamieszczona specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można otrzymać w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 507 bądź pobrać z pliku zamieszczonego poniżej.

Opublikowano w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu
08.08.2012 r.

Informacje o artykule

Podmiot publikujący:
Osoba odpowiedzialna: Dorota Tomczak
Osoba publikująca: Zbigniew Siwoń
Data wytworzenia:
Data publikacji: 08.08.2012 12:44
Data aktualizacji:
Liczba wyświetleń: 339

Artykuły archiwalne

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował