2012-08-08 12:10:21
Ogłoszenie o przetargu - trening umiejętności i kompetencji społecznych oraz poradnictwo specjalistyczne Moja ulica
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na zorganizowanie i przeprowadzenie treningu umiejętności i kompetencji społecznych oraz poradnictwa specjalistycznego Moja ulica
ul. Winna 9
82 - 300 Elbląg
ogłasza
przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej poniżej 200 tys. euro
na zorganizowanie i przeprowadzenie
treningu umiejętności i kompetencji społecznych oraz poradnictwa specjalistycznego
„Moja ulica”
Określenie przedmiotu zamówienia oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) zorganizowanie i przeprowadzenie: treningu umiejętności i kompetencji społecznych oraz poradnictwa specjalistycznego, zwanego dalej „treningiem” łącznie dla 41 uczestników (osób w wieku od 15 do 24 lat), zamieszkującej lub przebywającej w rejonach miasta, zagrożonych wykluczeniem społecznym, podzielonych na 3 grupy liczące po 12, 13 i 16 osób w grupie, przy czym Zamawiający informuje, że w poradnictwie specjalistycznym (zajęcia z zakresu zagadnień dotyczących problematyki przemocy oraz uzależnień) wezmą udział trzy grupy liczące: 12, 13 oraz 10 osób.
Kod wg Słownika CPV:
85121270-6 usługi psychiatryczne lub psychologiczne,
Zamawiający wymaga, by wszystkie zajęcia w ramach treningu odbyły się w okresie od dnia zawarcia umowy, nie wcześniej jednak niż od dnia 20 sierpnia 2012 r. do dnia 19 października 2012 r., przy czym:
a) zajęcia w ramach treningu winny odbywać się z każdą grupą w dni robocze, za zgodą uczestników również w soboty i niedziele. Jedna godzina zajęć winna liczyć 60 minut;
b) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia pomieszczeń do przeprowadzenia zajęć, położonych w obiekcie zlokalizowanym na terenie miasta Elbląga, w miejscu dobrze skomunikowanym, z zastrzeżeniem postanowień pkt 2 specyfikacji;
c) uczestnicy winni mieć w trakcie zajęć zapewniony przez wykonawcę stały bufet obejmujący kawę, herbatę, wodę mineralną w butelkach o poj. 0,5 litra, cukier, mleko, słodki poczęstunek lub kanapki;
d) Zamawiający wymaga, aby spotkania w ramach treningu były prowadzone przez:
Lp. |
Łączna liczba osób |
Ilość grup |
Ilość osób w grupie |
Liczba godzin zajęć |
Kadra |
Trening umiejętności i kompetencji społecznych – zajęcia z psychologiem |
41 |
3 |
12 13 16 |
łącznie 20 godzin zajęć/1 grupę/ łącznie 60 godzin zajęć dla trzech grup |
- wykształcenie wyższe psychologiczne, - co najmniej 3 letni staż pracy w zawodzie psychologa, - doświadczenie polegające na przeprowadzeniu szkoleń/treningów/spotkań/warsztatów/poradnictwa. |
Poradnictwo specjalistyczne – zajęcia w zakresie zagadnień dotyczących przemocy |
35 |
12 13 10 |
łącznie 30 godzin zajęć/1 grupę/ łącznie 90 godzin zajęć dla trzech grup |
- wykształcenie wyższe psychologiczne, - co najmniej roczny staż pracy na rzecz przeciwdziałania przemocy w rodzinie, - doświadczenie polegające na przeprowadzeniu szkoleń/treningów/spotkań/warsztatów/poradnictwa. |
|
Poradnictwo specjalistyczne – zajęcia w zakresie zagadnień dotyczących uzależnień |
35 |
12 13 10 |
łącznie 20 godzin zajęć/1 grupę/ łącznie 60 godzin zajęć dla trzech grup |
- wykształcenie wyższe psychologiczne, - co najmniej roczny staż pracy na rzecz osób uzależnionych, - doświadczenie polegające na przeprowadzeniu szkoleń/treningów/spotkań/warsztatów/poradnictwa. |
e) Zajęcia w ramach treningu winny być przeprowadzone w następującym wymiarze godzin:
- 20 godzin zajęć grupowych z psychologiem dla jednej grupy (łącznie 60 godzin zajęć grupowych dla trzech grup z psychologiem), w tym 10 godzin zajęć grupowych dla jednej grupy (łącznie 30 godzin zajęć dla trzech grup) w trakcie trzydniowego wyjazdu integracyjno-szkoleniowego, o którym mowa w pkt 2,
Zamawiający wymaga, aby zajęcia grupowe z psychologiem odbyły się w okresie od dnia zawarcia umowy, nie wcześniej jednak niż od dnia 20 sierpnia 2012 r. do dnia 31 sierpnia 2012 r.
- 30 godzin zajęć grupowych z zakresu zagadnień dotyczących przemocy dla jednej grupy (łącznie 90 godzin zajęć grupowych dla trzech grup),
Zamawiający wymaga, aby zajęcia grupowe z zakresu zagadnień dotyczących przemocy odbyły się w okresie od dnia 03 września 2012 r. do dnia 28 września 2012 r.
- 20 godzin zajęć grupowych z zakresu zagadnień dotyczących uzależnień dla jednej grupy (łącznie 60 godzin zajęć grupowych dla trzech grup)
Zamawiający wymaga, aby zajęcia grupowe z zakresu zagadnień dotyczących uzależnień odbyły się w okresie od dnia 01 października 2012 r. do dnia 19 października 2012 r.
2) zaplanowanie, zorganizowanie i przeprowadzenie trzydniowego wyjazdu integracyjno - szkoleniowego (dwa noclegi) poza miasto Elbląg łącznie dla trzech grup, podczas którego zostaną przeprowadzone:
a) część zajęć z psychologiem w ramach treningu, o których mowa w pkt 1 lit. e specyfikacji, w wymiarze 10 godzin zajęć dla jednej grupy (łącznie 30 godzin zajęć dla trzech grup), przy czym Wykonawca podczas wyjazdu winien zapewnić:
a) noclegi i całodobowe wyżywienie dla uczestników i kadry,
b) transport uczestników i kadry w obie strony pojazdem wyposażonym w klimatyzację,
c) ubezpieczenie NW uczestników i kadry na czas wyjazdu.
Zamawiający wymaga, aby wyjazd integracyjno-szkoleniowy odbył się na początku trwania usługi.
3) Wykonawca winien zapewnić uczestnikom (każdemu uczestnikowi) wszystkie niezbędne materiały do prowadzenia zajęć (notes, długopis, teczka, harmonogram zajęć, a także pamięć USB zawierającą materiały merytoryczne omawiane na zajęciach w formie elektronicznej) opatrzone logotypami. Materiały winny być przekazane uczestnikom w dniu rozpoczęcia zajęć.
4) Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy. Zamawiający wskazuje dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określa warunki tych zmian:
Strony zastrzegają możliwość zmiany umowy za zgodą obu stron w następujących przypadkach:
a) zmiany w terminach realizacji usługi, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego, a także na wniosek Wykonawcy,
b) zmiany dotyczące osób wskazanych w ofercie do wykonania zamówienia, w przypadkach gdy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy wynikających z sytuacji losowych wskazane przez Wykonawcę osoby nie mogą realizować usługi, pod warunkiem, iż Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji osoby z co najmniej takimi samymi lub wyższymi kwalifikacjami,
c) zmiany harmonogramu zajęć na wniosek Wykonawcy i za zgodą Zamawiającego,
d) w przypadku urzędowej zmiany stawki Vat strony zobowiązują się do zawarcia aneksu do umowy regulującego wysokość Vat, i tym samym zmiany wynagrodzenia
5) Wykonawca może powierzyć wykonanie przedmiotu zamówienia podwykonawcom.
Informacje o możliwości złożenia ofert częściowych oraz oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych oraz oferty wariantowej.
Termin wykonania zamówienia: w okresie od dnia zawarcia umowy, nie wcześniej jednak niż od dnia 20 sierpnia 2012 r. do dnia 19 października 2012 roku.
Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
I. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych:
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
a) potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w ust. IV pkt. A ppkt. 1 siwz.
2. Posiadają wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia;
a)potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w ust. IV pkt. A ppkt. 1 siwz.
3. Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym
a) potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w ust. IV pkt. A ppkt. 1 siwz.
4. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:
Lp. Kadra
Trening umiejętności i kompetencji społecznych – zajęcia z psychologiem - wykształcenie wyższe psychologiczne,
- co najmniej 3 letni staż pracy w zawodzie psychologa,
- doświadczenie polegające na przeprowadzeniu szkoleń/treningów/spotkań/warsztatów/poradnictwa.
Poradnictwo specjalistyczne – zajęcia w zakresie zagadnień dotyczących problematyki przemocy - wykształcenie wyższe psychologiczne,
- co najmniej roczny staż pracy na rzecz przeciwdziałania przemocy w rodzinie,
- doświadczenie polegające na przeprowadzeniu szkoleń/treningów/spotkań/warsztatów/poradnictwa.
Poradnictwo specjalistyczne – zajęcia w zakresie zagadnień dotyczących problematyki uzależnień - wykształcenie wyższe psychologiczne,
- co najmniej roczny staż pracy na rzecz osób uzależnionych,
- doświadczenie polegające na przeprowadzeniu szkoleń/treningów/spotkań/warsztatów/poradnictwa.
a)potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie:
- oświadczenia wymienionego w ust. IV pkt. A ppkt. 1 siwz,
- oraz dokumentów wymienionych w ust. IV pkt. A ppkt. 2 siwz.
5.Znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
a) potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w ust. IV pkt. A ppkt. 1 siwz.
II. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. (Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, ze zm).
1.Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
a) potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w ust. IV pkt. B ppkt. 1 siwz
III. Inne wymagane dokumenty
1.Ewentualne pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca przy wykonaniu zamówienia będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.
2.Upoważnienia do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy (do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego) powinny być dołączone do oferty, o ile nie wynikają z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą: „spełnia / nie spełnia” na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą.
IV.Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
A. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, do oferty należy dołączyć:
1. Oświadczenie w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych – wzór formularza stanowi dodatek nr 2 do siwz.
Uwaga:
Wykonawca jest zobowiązany do załączenia do oferty ewentualnych pisemnych zobowiązań innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca przy wykonaniu zamówienia będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków – załącznik nr. 3 do oferty.
2. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wzór formularza stanowi dodatek nr 3 do siwz.
B. W celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, do oferty należy dołączyć:
1. oświadczenie z zakresu art. 24 ust. 1 (o braku podstaw do wykluczenia) - wzór formularza stanowi dodatek nr 4 do siwz.
C. Inne wymagane dokumenty
1. Ewentualne pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca przy wykonaniu zamówienia będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków – załącznik nr 3 do oferty
2. Upoważnienia do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy (do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego) powinny być dołączone do oferty, o ile nie wynikają z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę – załącznik nr 6 do oferty
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
cena - 100 %
Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie żąda wniesienia wadium,
Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej:
Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna:
Zamawiający nie przewiduje dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień:
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia 16.08.2012 r. do godz. 09:00 w siedzibie Zamawiającego: MOPS w Elblągu, ul. Winna 9, 82-300 Elbląg, w sekretariacie (pokój nr 317).
Oferty zostaną otwarte w dniu 16.08.2012 r. o godz. 09:20 w siedzibie Zamawiającego: pokój nr 304.
Termin związania ofertą: 30 dni licząc od dnia wyznaczonego jako termin składania ofert.
Adres strony internetowej, na której będzie zamieszczona specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można otrzymać w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 507 bądź pobrać z pliku zamieszczonego poniżej
Opublikowano w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 08.08.2012 r.
Informacje o artykule
Podmiot publikujący: | |
---|---|
Osoba odpowiedzialna: | Dorota Tomczak |
Osoba publikująca: | Zbigniew Siwoń |
Data wytworzenia: | |
Data publikacji: | 08.08.2012 12:10 |
Data aktualizacji: | |
Liczba wyświetleń: | 309 |
Artykuły archiwalne
Lp. | Tytuł | Data modyfikacji | Zredagował |
---|