button
   
 
pomniejsz powiększ
 

 
drukuj Stworz PDF

2012-07-02 13:51:46

Ogłoszenie o przetargu - szkoenie w dziedzinie rozwoju osobistego


Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Elblągu
ul. Winna 9
82 - 300 Elbląg
ogłasza
przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej poniżej 200 tys. euro
na zorganizowanie i przeprowadzenie
szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego „Aktywność przez animację”

Określenie przedmiotu zamówienia oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) zorganizowanie i przeprowadzenie edukacji nieformalnej animującej grupę uczestników - szkolenie w dziedzinie rozwoju osobistego, „Aktywność przez animację” zwane dalej „szkoleniem” łącznie dla 40 osób w wieku od 18 do 24 lat, podzielonych na dwie grupy wyjazdowe liczące po 20 osób w grupie, w formie dwóch wyjazdów poza miasto Elbląg, podnoszących kompetencje i umiejętności społeczno-zawodowe oraz animujące uczestników szkolenia, przy czym jedna grupa wyjazdowa licząca 20 osób będzie podzielona na 2 grupy liczące po 10 osób w grupie.
Kod wg Słownika CPV:
85121270-6 usługi psychiatryczne lub psychologiczne,
80570000-0 usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego.
Zamawiający wymaga, by wszystkie zajęcia w ramach szkolenia odbyły się w okresie od dnia zawarcia umowy, nie wcześniej jednak niż od dnia 20 lipca 2012 r. do dnia 14 sierpnia 2012 r., przy czym:
a) zajęcia w ramach szkolenia winny odbywać się podczas dwóch wyjazdów poza miasto Elbląg, w których łącznie weźmie udział 40 osób, przy czym w jednym wyjeździe weźmie udział 20 osób, podzielonych na 2 grupy liczące po 10 osób w grupie.

Lp.

Łączna liczba osób

Ilość grup

Ilość osób w grupie

Liczba godzin zajęć

Kadra

Wyjazd pierwszy

20

2

10

łącznie 24 godziny zajęć/1 grupę 10 osobową

- wykształcenie wyższe,

- doświadczenie polegające na przeprowadzeniu szkoleń/treningów/spotkań/warsztatów/poradnictwa.

Wyjazd drugi

20

2

10

łącznie 24 godziny zajęć/1 grupę 10 osobową

- wykształcenie wyższe,

- doświadczenie polegające na przeprowadzeniu szkoleń/treningów/spotkań/warsztatów/poradnictwa.


Łącznie 96 godzin zajęć dla wszystkich 4 grup 10 osobowych.

b) zajęcia w ramach szkolenia winny odbywać się z każdą grupą w dni robocze, również w soboty i niedziele. Jedna godzina zajęć winna liczyć 60 minut;
c) Zamawiający wymaga, aby zajęcia w ramach szkolenia były prowadzone przez:
- osoby, które posiadają wykształcenie wyższe oraz posiadają doświadczenie polegające na przeprowadzeniu szkoleń/treningów/spotkań/warsztatów/poradnictwa.
2) Każdy wyjazd, o którym mowa w pkt. 1 siwz, winien trwać 5 dni (4 noclegi).
3) Wykonawca podczas wyjazdu winien zapewnić:
a) noclegi i całodobowe wyżywienie dla uczestników i kadry,
b) transport uczestników i kadry w obie strony pojazdem wyposażonym w klimatyzację,
c) ubezpieczenie NW uczestników i kadry na czas wyjazdu.
Przy czym Zamawiający informuje, że ze strony Zamawiającego kadra liczyć będzie cztery osoby (dwie osoby na wyjazd).
4) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca podczas szkolenia zorganizował oraz przeprowadził ognisko oraz dyskotekę dla uczestników szkolenia, przy czym Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił odpowiednią ilość kiełbasek, pieczywa, musztardy, ketchapu dla wszystkich uczestników szkolenia oraz kadry.
Celem szkolenia jest podniesienie umiejętności i kompetencji społecznych oraz animacja grupy, poprzez które uczestnicy mają zdobyć doświadczenia w innym, nowym środowisku, nauczyć się omawiać te doświadczenia oraz wyciągać z nich wnioski, a także wprowadzać je w życie. Zatem szkolenie ma na celu pobudzenie ich potencjału, energii oraz wyzwolenie zapału do pracy dla siebie, rówieśników oraz na rzecz swojego otoczenia.
Zamawiający wymaga, aby szkolenie zakończyło się prezentacją przygotowaną przez uczestników, pokazującą zdobyte umiejętności podczas tego szkolenia. Każda grupa 10 osobowa winna przygotować taką prezentacją, zatem prezentacji będzie cztery.
Wykonawca winien zapewnić uczestnikom (każdemu uczestnikowi) pamięć USB lub inny nośnik danych, który będzie zawierał nagrany materiał filmowy z prezentacji wszystkich grup przygotowanych przez uczestników, pokazujących zdobyte umiejętności podczas tego szkolenia, przy czym jeden materiał filmowy ma zawierać 2 prezentacje (łącznie 2 materiały filmowe). Zamawiający wymaga, aby każda grupa wyjazdowa (20 osobowa) otrzymała materiał filmowy zawierający nagrane dwie prezentacje 10 osobowych grup, które uczestniczyły odpowiednio w wyjeździe nr 1 i nr 2. Wykonawca winien przekazać Zamawiającemu łącznie 41 sztuk pamięci USB lub innych nośników danych zawierających (40 dla uczestników oraz 1 dla Zamawiającego) nagrany materiał filmowy z wszystkich prezentacji.

Informacje o możliwości złożenia ofert częściowych oraz oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych oraz oferty wariantowej.

Termin wykonania zamówienia:
w okresie od dnia zawarcia umowy, nie wcześniej jednak niż od dnia 20 lipca 2012 r. do dnia 14 sierpnia 2012 roku.

Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
I. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych:

1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
a) potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w ust. IV pkt. A ppkt. 1 siwz.

2. Posiadają wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia;
a)potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w ust. IV pkt. A ppkt. 1 siwz.

3. Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym
a) potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w ust. IV pkt. A ppkt. 1 siwz.

4. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:

- osoby, które posiadają wykształcenie wyższe oraz posiadają doświadczenie polegające na przeprowadzeniu szkoleń/treningów/spotkań/warsztatów/poradnictwa.
a)potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie:
- oświadczenia wymienionego w ust. IV pkt. A ppkt. 1 siwz,
- oraz dokumentów wymienionych w ust. IV pkt. A ppkt. 2 siwz.

5.Znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
a) potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w ust. IV pkt. A ppkt. 1 siwz.

II. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. (Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, ze zm).
1.Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
a) potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w ust. IV pkt. B ppkt. 1 siwz

III. Inne wymagane dokumenty
1.Ewentualne pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca przy wykonaniu zamówienia będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.
2.Upoważnienia do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy (do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego) powinny być dołączone do oferty, o ile nie wynikają z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą: „spełnia / nie spełnia” na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą.

IV.Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.

A. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, do oferty należy dołączyć:
1. Oświadczenie w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych – wzór formularza stanowi dodatek nr 2 do siwz.
Uwaga:
Wykonawca jest zobowiązany do załączenia do oferty ewentualnych pisemnych zobowiązań innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca przy wykonaniu zamówienia będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków – załącznik nr. 3 do oferty.
2. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wzór formularza stanowi dodatek nr 3 do siwz.

B. W celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, do oferty należy dołączyć:
1. oświadczenie z zakresu art. 24 ust. 1 (o braku podstaw do wykluczenia) - wzór formularza stanowi dodatek nr 4 do siwz.

C. Inne wymagane dokumenty
1. Ewentualne pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca przy wykonaniu zamówienia będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków – załącznik nr 3 do oferty
2. Upoważnienia do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy (do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego) powinny być dołączone do oferty, o ile nie wynikają z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę – załącznik nr 6 do oferty

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
cena - 50 %
lokalizacja – 50%

Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie żąda wniesienia wadium,

Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej:
Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.

Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.

Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna:
Zamawiający nie przewiduje dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień:
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy - Prawo zamówień publicznych.

Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia 10.07.2012 r. do godz. 09:00 w siedzibie Zamawiającego: MOPS w Elblągu, ul. Winna 9, 82-300 Elbląg, w sekretariacie (pokój nr 317).
Oferty zostaną otwarte w dniu 10.07.2012 r. o godz. 09:10 w siedzibie Zamawiającego: pokój nr 304.
Termin związania ofertą: 30 dni licząc od dnia wyznaczonego jako termin składania ofert.

Adres strony internetowej, na której będzie zamieszczona specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można otrzymać w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 507 bądź pobrać z pliku zamieszczonego poniżej.

Opublikowano w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 02.07.2012 r.

Informacje o artykule

Podmiot publikujący:
Osoba odpowiedzialna: Dorota Tomczak
Osoba publikująca: Zbigniew Siwoń
Data wytworzenia:
Data publikacji: 02.07.2012 13:51
Data aktualizacji:
Liczba wyświetleń: 302

Artykuły archiwalne

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował