

2010-02-24 12:10:04
07 - Wymeldowanie z pobytu stałego w drodze decyzji administracyjnej
MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW
Departament Spraw Obywatelskich Referat Ewidencji Ludności i Dowodów Osobistych
ul. Łączności 1 (budynek B)
pokój 95, tel. 55239 31 95, 55239 30 98, 55239 34 98
e-mail: dso.relido@umelblag.plgodziny pracy:
730 - 1530 poniedziałek, środa, czwartek
730 - 1630 wtorek
730 – 1430 piątek
............................................................................................................................................................
WYKAZ WYMAGANYCH DOKUMENTÓW
- podanie,
- dokument potwierdzający uprawnienia do lokalu lub budynku (decyzja przydziału, akt notarialny, wypis z księgi wieczystej),
- dokument stwierdzający tożsamość,
- wyrok rozwodowy – jeżeli został orzeczony,
- wyrok eksmisyjny – jeżeli został orzeczony,
- potwierdzenie wykonania eksmisji – jeżeli została wykonana,
- wyrok w sprawie podziału majątku – jeżeli został orzeczony.
............................................................................................................................................................
OPŁATY SKARBOWE
10 zł – od wydanej decyzji administracyjnej
............................................................................................................................................................
OPŁATY INNE
brak
............................................................................................................................................................
TERMIN I SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY
Zgodnie z procedurą administracyjną.
Wydanie decyzji administracyjnej.
............................................................................................................................................................
TRYB ODWOŁAWCZY
Odwołanie do Wojewody Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie w terminie 14 dni od dnia otrzymania decyzji administracyjnej.
............................................................................................................................................................
PODSTAWA PRAWNA
- Art. 15 ustawy z dnia 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 139, poz. 993 z późn. zm.)
- Art. 4 ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 225, poz. 1635 z późn. zm.)
Informacje o artykule
Podmiot publikujący: | |
---|---|
Osoba odpowiedzialna: | |
Osoba publikująca: | Marcin Jacek Kownacki |
Data wytworzenia: | |
Data publikacji: | 24.02.2010 12:10 |
Data aktualizacji: | 20.02.2012 10:52 |
Liczba wyświetleń: | 886 |
Artykuły archiwalne
Lp. | Tytuł | Data modyfikacji | Zredagował |
---|---|---|---|
1 | 07 - Wymeldowanie z pobytu stałego w drodze decyzji administracyjnej | 28.06.2011 09:23 | Agnieszka Bednarek |
2 | 07 - Wymeldowanie z pobytu stałego w drodze decyzji administracyjnej | 23.02.2011 08:24 | Agnieszka Bednarek |
3 | 07 - Wymeldowanie z pobytu stałego w drodze decyzji administracyjnej | 24.02.2010 12:10 | Marcin Jacek Kownacki |