2010-02-24 12:11:45
08 - Udostępnianie danych ze zbiorów meldunkowych, zbioru PESEL
MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW
Departament Spraw Obywatelskich Referat Ewidencji Ludności i Dowodów Osobistych
ul. Łączności 1 (budynek B)
stanowiska nr 1, 2, 3, 4, 5
tel. 055239 34 72, 055239 34 73, 055239 34 74, 055239 34 75, 055239 34 76
e-mail: dso.relido@umelblag.pl
godziny pracy:
730 - 1530 poniedziałek, środa, czwartek
730 - 1630 wtorek
730 – 1430 piątek
.......................................................................................................................................................
WYKAZ WYMAGANYCH DOKUMENTÓW
- wypełniony druk „Wniosek o udostępnienie danych z ewidencji ludności, zbioru PESEL oraz ewidencji wydanych i unieważnionych dowodów osobistych”- załącznik nr 5
............................................................................................................................................................
OPŁATY SKARBOWE
brak
............................................................................................................................................................
OPŁATY INNE
31 zł w Kasie Urzędu Miejskiego w Elblągu (pokój 122) lub na konto Bank Millennium S.A. 53116022020000000061913398 ( z dopiskiem „informacja – ewidencja ludności”).
............................................................................................................................................................
TERMIN I SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY
Niezwłocznie.
Udzielenie informacji na piśmie.
............................................................................................................................................................
TRYB ODWOŁAWCZY
Odmowa udostępnienia danych osobowych w drodze decyzji administracyjnej.
Odwołanie do Wojewody Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie w terminie 14 dni od otrzymania decyzji administracyjnej.
............................................................................................................................................................
PODSTAWA PRAWNA
- Art. 44h i 44i ustawy z dnia 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 139, poz. 993 z późn. zm.)
- Art. 29 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)
- Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21 maja 2010 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie określenia wzorów wniosków o udostępnienie danych z ewidencji ludności, zbioru PESEL oraz ewidencji wydanych i unieważnionych dowodów osobistych (Dz. U. z 2010 r. Nr 105, poz. 667)
- Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 19 listopada 2008 r. w sprawie wysokości opłat za udostępnienie danych ze zbiorów meldunkowych, ewidencji wydanych i unieważnionych dowodów osobistych, zbioru PESEL, ogólnokrajowej ewidencji wydanych i unieważnionych dowodów osobistych oraz sposobu wnoszenia tych opłat (Dz. U. z 2008 r. Nr 207, poz. 1298)
Informacje o artykule
Podmiot publikujący: | |
---|---|
Osoba odpowiedzialna: | |
Osoba publikująca: | Marcin Jacek Kownacki |
Data wytworzenia: | |
Data publikacji: | 24.02.2010 12:11 |
Data aktualizacji: | 28.06.2011 09:24 |
Liczba wyświetleń: | 1290 |
Artykuły archiwalne
Lp. | Tytuł | Data modyfikacji | Zredagował |
---|---|---|---|
1 | 08 - Udostępnianie danych ze zbiorów meldunkowych, zbioru PESEL | 23.02.2011 08:28 | Agnieszka Bednarek |
2 | 08 - Udostępnianie danych ze zbiorów meldunkowych, zbioru PESEL | 24.02.2010 12:11 | Marcin Jacek Kownacki |