button
   
 
pomniejsz powiększ
 

 
drukuj Stworz PDF

2010-02-24 19:30:08

05 - Nadanie (zmiana) numeracji porządkowej nieruchomości


Oznaczenie nieruchomości numerem porządkowym następuje z urzędu lub na wniosek zarządcy nieruchomości.
…………………………………………………………………………………………………..
MIEJSCE ZŁOŻENIA 
Departament Geodezji Urzędu Miejskiego w Elblągu, ul. Łączności 1
• sekretariat – budynek Urzędu Stanu Cywilnego II piętro, telefon 0..55 237-47-00, fax 0.55 237-47-07
• pokój nr 100
• pokój nr 115 telefon 0..55 239-31-65
…………………………………………………………………………………………………...
WYMAGANE DOKUMENTY
• Wypełniony wniosek o wydanie zaświadczenia
- załącznik 3
• W wypadku nadania numeru porządkowego nieruchomości na nowo wybudowany budynek należy
  przedłożyć zgłoszenie o zakończeniu robót budowlanych lub decyzję pozwolenia na użytkowanie
  budynku mieszkalnego
wydaną przez Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego dla miasta Elbląga.
…………………………………………………………………………………………………...
OPŁATY SKARBOWE
Brak
…………………………………………………………………………………………………...
OPŁATY INNE
Brak
…………………………………………………………………………………………………...
TERMIN I SPOSÓB ZAŁATWIENIA
Wydanie zaświadczenia następuje po przedłożeniu powyższych dokumentów w dniu złożenia wniosku.
.......................................................................................................................................................
PODSTAWA PRAWNA
• Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 28 października 2004r. w sprawie numeracji porządkowej nieruchomości (Dz. U. nr 243 z 2004r., poz. 2432)
• ustawa z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne ( tj. : Dz. U. nr 240 z 2005r., poz. 2027 )

Informacje o artykule

Podmiot publikujący:
Osoba odpowiedzialna:
Osoba publikująca: Marcin Jacek Kownacki
Data wytworzenia:
Data publikacji: 24.02.2010 19:30
Data aktualizacji: 26.05.2011 11:43
Liczba wyświetleń: 718

Artykuły archiwalne

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował
1 05 - Nadanie (zmiana) numeracji porządkowej nieruchomości 24.02.2010 19:30 Marcin Jacek Kownacki