BIP » Urząd Miejski » Załatwianie spraw » Karty usług, wnioski » Departament Spraw Obywatelskich » Referat Ewidencji Ludności i Dowodów Osobistych
2010-02-24 12:01:11
01 - Zameldowanie na pobyt stały czynnością materialno-techniczną
MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW
Wydział Spraw Obywatelskich
Referat Ewidencji Ludności i Dowodów Osobistych
ul. Łączności 1 (budynek B)
stanowiska nr 1, 2, 3, 4, 5
tel. 055239 34 72, 055239 34 73, 055239 34 74, 055239 34 75, 055239 34 76
e-mail: relido@umelblag.pl
godziny pracy:
730 - 1530 poniedziałek, środa, czwartek
730 - 1630 wtorek
730 – 1430 piątek
............................................................................................................................................................
WYKAZ WYMAGANYCH DOKUMENTÓW
- wypełniony druk „zgłoszenie pobytu stałego”– załącznik nr 1
- zaświadczenie o wymeldowaniu z poprzedniego miejsca pobytu stałego,
- dowód osobisty lub inny dokument stwierdzający tożsamość,
- wojskowy dokument osobisty lub zgłoszenie do rejestracji przedpoborowych,
- w przypadku cudzoziemca:
* karta pobytu lub zezwolenie na pobyt lub zezwolenie na pobyt rezydenta długoterminowego
Wspólnot Europejskich,
* decyzja o nadaniu statusu uchodźcy lub zgoda na pobyt tolerowany,
- w przypadku cudzoziemca, obywatela UE:
* karta pobytu obywatela UE lub zezwolenie na pobyt,
- dokument potwierdzający uprawnienia do lokalu budynku (decyzja przydziału, akt notarialny, wypis z księgi wieczystej),
- w przypadku zameldowania się do nowo wybudowanego domu:
* zaświadczenie z wydziału geodezji Urzędu Miejskiego w Elblągu o nadaniu numeracji budynku
............................................................................................................................................................
OPŁATY SKARBOWE
brak
............................................................................................................................................................
OPŁATY INNE
brak
............................................................................................................................................................
TERMIN I SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY
Niezwłocznie.
Wydanie poświadczenia zameldowania na pobyt stały na stanowisku pracy.
............................................................................................................................................................
TRYB ODWOŁAWCZY
Podanie o zameldowanie na pobyt stały w drodze decyzji administracyjnej.
Odwołanie do Wojewody Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie w terminie 14 dni od dnia otrzymania decyzji administracyjnej.
............................................................................................................................................................
PODSTAWA PRAWNA
- Art. 9, 11, 26, 29 ustawy z dnia 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 139, poz. 993 z późn. zm.)
- Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 27 grudnia 2010 r. w sprawie zgłaszania i przyjmowania danych niezbędnych do zameldowania i wymeldowania oraz prowadzenia ewidencji ludności i ewidencji wydanych i unieważnionych dowodów osobistych (Dz. U. z 2010 r. Nr 257, poz. 1743).
............................................................................................................................................................
DODATKOWE INFORMACJE
Przy zameldowaniu na pobyt stały należy przedstawić potwierdzenie pobytu w lokalu osoby zgłaszającej pobyt stały, dokonane przez osobę, której przysługuje tytuł prawny do lokalu.
Informacje o artykule
Podmiot publikujący: | |
---|---|
Osoba odpowiedzialna: | |
Osoba publikująca: | Marcin Jacek Kownacki |
Data wytworzenia: | |
Data publikacji: | 24.02.2010 12:01 |
Data aktualizacji: | 22.02.2011 14:27 |
Liczba wyświetleń: | 908 |
Artykuły archiwalne
Lp. | Tytuł | Data modyfikacji | Zredagował |
---|---|---|---|
1 | 01 - Zameldowanie na pobyt stały czynnością materialno-techniczną | 24.02.2010 12:01 | Marcin Jacek Kownacki |