button
   
 
pomniejsz powiększ
 

 
drukuj Stworz PDF

2005-06-07 14:43:40

NADANIE (ZMIANA) NUMERACJI PORZĄDKOWEJ NIERUCHOMOŚCI


Wydział Geodezji

Referat Geodezji i Katastru

RODZAJ ZAŁATWIANEJ SPRAWY
Nadanie (zmiana) numeracji porządkowej nieruchomości
…………………………………………………………………………………………………...
Oznaczenie nieruchomości numerem porządkowym następuje z urzędu lub na wniosek zainteresowanych …………………………………………………………………………………………………..
MIEJSCE ZŁOŻENIA
Wydział Geodezji Urzędu Miejskiego w Elblągu, ul. Łączności 1
• sekretariat Wydziału Geodezji - Budynek USC II piętro, telefon 237-47-00, fax 55 237-47-07
• pokój nr 116 telefon 55 237-47-52
…………………………………………………………………………………………………...
WYMAGANE DOKUMENTY
• wniosek o nadanie numeru porządkowego, który powinien zawierać :
- imię i nazwisko lub nazwę wnioskodawcy oraz jego adres
- określenie przedmiotu wniosku
- informacje o położeniu budynku, którego dotyczy wniosek, według danych zawartych w ewidencji gruntów i budynków
• Numery porządkowe nowo budowanych budynków, niewskazanych w ewidencji, ustala się przed rozpoczęciem ich użytkowania
…………………………………………………………………………………………………...
OPŁATY SKARBOWE
Brak
…………………………………………………………………………………………………...
OPŁATY INNE
Brak
…………………………………………………………………………………………………...
TERMIN I SPOSÓB ZAŁATWIENIA
Nadanie numeru następuje niezwłocznie po złożeniu wniosku
.......................................................................................................................................................
PODSTAWA PRAWNA
• ustawa z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne ( tj. : Dz. U. nr 240 z 2005r., poz. 2027 z późniejszymi zmianami)










Informacje o artykule

Podmiot publikujący:
Osoba odpowiedzialna: Iwona Kozoń
Osoba publikująca: Karolina Czerwiec
Data wytworzenia:
Data publikacji: 07.06.2005 14:43
Data aktualizacji: 21.12.2010 09:51
Liczba wyświetleń: 1050

Artykuły archiwalne

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował
1 NADANIE (ZMIANA) NUMERACJI PORZĄDKOWEJ NIERUCHOMOŚCI 11.12.2009 13:07 Karolina Czerwiec