2005-06-07 14:43:40
NADANIE (ZMIANA) NUMERACJI PORZĄDKOWEJ NIERUCHOMOŚCI
Wydział Geodezji
Referat Geodezji i Katastru
RODZAJ ZAŁATWIANEJ SPRAWY
Nadanie (zmiana) numeracji porządkowej nieruchomości
Oznaczenie nieruchomości numerem porządkowym następuje z urzędu lub na wniosek zarządcy nieruchomości.
MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW
Wydział Geodezji Urzędu Miejskiego w Elblągu ul. Łączności 1
. sekretariat Wydziału Geodezji - Budynek USC II piętro, telefon 055 237-47-00, fax 055 237-47-07
. Biuro Obsługi Interesantów stanowisko nr 9, telefon 055 237-47-52,
. pokój nr 115 telefon 055 239-31-65
WYMAGANE DOKUMENTY
. Wypełniony wniosek o wydanie zaświadczenia - załącznik 3
. W wypadku nadania numeru porządkowego nieruchomości na nowo wybudowany budynek należy przedłożyć zgłoszenie o zakończeniu robót budowlanych lub decyzję pozwolenia na użytkowanie budynku mieszkalnego wydaną przez Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego dla miasta Elbląga.
OPŁATY SKARBOWE
Brak
OPŁATY INNE
Brak
TERMIN I SPOSÓB ZAŁATWIENIA
Wydanie zaświadczenia następuje po przedłożeniu powyższych dokumentów w dniu złożenia wniosku.
PODSTAWA PRAWNA
. Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 28 października 2004 r. w sprawie numeracji porządkowej nieruchomości (Dz. U. Nr 243 z 2004 r., poz. 2432)
. ustawa z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tj. Dz. U. Nr 240 z 2005 r., poz. 2027)
Informacje o artykule
Podmiot publikujący: | |
---|---|
Osoba odpowiedzialna: | Iwona Kozoń |
Osoba publikująca: | Piotr Sosnowski |
Data wytworzenia: | |
Data publikacji: | 07.06.2005 14:43 |
Data aktualizacji: | 17.10.2008 14:23 |
Liczba wyświetleń: | 1108 |
Rejestr późniejszych zmian artykułu | ||
Redaktor | Data modyfikacji | |
Barbara KryĹźa | 26.05.2011 11:52 | pokaż tę wersję |